اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران:

نهضت اسلامی ایران جهانیان را شگفت‌زده کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران گفت: نهضت اسلامی مردم فداکار ایران، جهانیان را شگفت زده کرد.

نهضت اسلامی ایران جهانیان را شگفت‌زده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در دانشگاه مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد رحیمیان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران در این مراسم طی سخنانی با تبریک سی و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در زمانی رخ داد که ملت ایران در زیر ظلم و ستم طاغوتیان رنج می‌برد و سراسر جامعه مملو از بی‌اعتمادی و رعب و خفقان بود.

وی افزود: در چنین وضعیتی یک ملت با دست خالی از سلاح و امکانات اما با هوشیاری و توکل به خدا مبارزه را آغاز کرد و با اتکا به خداوند و رهبری پیر فرزانه و درس گرفتن از مکتب عاشورا و با استقامت و پایمردی توانست دیو ستم را بیرون براند.

رحیمیان ادامه داد: نهضت اسلامی مردم فداکار ایران، جهانیان را شگفت زده کرد، ملتی که تلخی و شیرینی‌های زیادی را تجربه کرد و با ایثار، پایمردی و استقامت فراوان توانست پیروزی را در آغوش بگیرد.

وی افزود: این نهضت با سختی‌ها و جانفشانی‌های بی‌نظیر به ثمر رسید و توطئه‌های گوناگون دشمنان نتوانست در اراده ملتی که می‌دانست چه می‌خواهد، خللی ایجاد کند.

رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان مازندران گفت: هدف نهضت بنا به فرموده امام‌خمینی (ره) برپایی اسلام در کشور و منطقه و در سراسر جهان بود و انگیزه مادی و کسب قدرت نبوده، نگاه امام‌ خمینی (ره) جهان شمول بود و با اصول انقلاب‌های دیگر بسیار متفاوت بوده است. شیوه منحصر به فرد امام راحل در رهبری نهضت، دشمنان و سیاسیون جهان را مبهوت کرد، او حتی در دشمنی خود نیز خلوص نیت داشت.

وی پس از بیان دیدگاه‌های مختلف تعدادی از سیاسیون موافق و مخالف جهان، افزود: وعده الهی در نصرت به مظلومان و لشکریان خدا است و به فرموده قرآن کریم لشکر خدا حتماً بر دشمنان غلبه خواهد کرد و آینده روشن از آن موحدان و مظلومان است.

رحیمیان در پایان تأکید کرد: این انقلاب، خون‌بهای سنگینی داده تا بتواند عزت و افتخار به ارمغان آورد. به مدد الهی این حرکت توفنده به پیش خواهد رفت و هر یک از ما باید در جایگاه خود با آگاهی و تلاش و با وحدت و همدلی نقش خود را ایفا کنیم.

انتهای‌پیام/86024/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول