اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بستک:

راهپیمایی 22 بهمن‌ دشمنان را وحشت‌زده می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بستک گفت: شرکت گسترده و پرشور مردم چون همیشه در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را وحشت‌زده خواهد کرد.

راهپیمایی 22 بهمن‌ دشمنان را وحشت‌زده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ حبیب الله سهرابی در جمع بسیجیان اظهار داشت: رشد چشمگیر علم و صنعت، توسعه گسترده دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌، نوآوری‌های حیرت‌آور در عرصه انرژی صلح‌‌آمیز هسته‌ای، ‌پرتاب ماهواره‌های تحقیقاتی به فضا، پیروزی در المپیاد‌های علمی، خودکفایی در محصولات غذایی و توانایی‌های شگفت در عرصه سلول‌های بنیادی‌ همه و همه بخشی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حضور پرشور جوانان در صحنه‌های معنوی، توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه‌، ‌افتخار‌آفرینی قاریان و حافظان قرآن کریم در عرصه‌های بین‌المللی، ‌رشد قابل توجه جلوه‌های هنر و ادب دینی و پیوند عمیق جوانان با روحانیت همه و همه بخشی دیگر از افتخارات انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه بستک خاطرنشان کرد: در عرصه بین‌المللی نیز امروز پیام انقلاب اسلامی، ‌مرزها را در نوردیده و رایحه بیداری اسلامی ‌از سراسر بلاد اسلامی استشمام می‌شود.

وی اضافه کرد: تهدیدها به فرصتی برای بالندگی تبدیل شده و تحریم‌ها زمینه خود‌کفایی و مقاومت اقتصادی را فراهم آورده است.

سهرابی گفت: نکته مهم آن است که این همه افتخار ‌در سایه پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام  خامنه‌ای «دامت برکاته» و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان پدید آمده است.

فرمانده سپاه بستک در پایان تاکید کرد: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای عموم مردم ایران وظیفه است و به طور قطع حضور آحاد ملت در این آیین باشکوه، دشمنان را به وحشت خواهد انداخت.

انتهای پیام/88006/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول