اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خدمات شهری شهرداری ورنامخواست خبر داد

تشکیل ستاد نوروزی ورنامخواست

خبرگزاری فارس: مسئول خدمات شهری شهرداری ورنامخواست از تشکیل ستاد نوروزی خبر داد و افزود: این ستاد جهت اسایش و اسکان مسافران نوروزی تمامی تلاش خود را انجام میدهد.

تشکیل ستاد نوروزی ورنامخواست

رضا علی اجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال و لزوم آمادگی کامل مدیریت شهری برای استقبال از نوروز طی هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است که ستاد نوروزی شهرداری ورنامخواست تشکیل شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است که نخستین جلسه این ستاد به زودی با حضور اردشیر محمدی شهردار ورنامخواست برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: در این جلسه مسئولان روابط عمومی، فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، زیباسازی، موتوری، آتش نشانی، فرهنگی و ورزشی حضور دارند.

وی یادآور شد: همه ساله هم‌زمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال و به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری ورنامخواست تشکیل و طی آن اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات مصوب می‌شود.

انتهای پیام/63013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول