اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال

حساس‎ترین دیدار هفته را سبزواری‌ها بردند

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ هندبال دسته برتر باشگاه‌های کشور تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار حساس‎ترین دیدار هفته را به سود خود خاتمه داد.

حساس‎ترین دیدار هفته را سبزواری‌ها بردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در هفته چهاردهم این رقابت‎ها تیم‎های مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شب گذشته به مصاف هم رفتند.

این دیدار که به عنوان حساس‎‌ترین دیدار این هفته شناخته شده بود، با استقبال کم نظیر تماشاگران سبزواری در سالن سه هزار نفری سربداران برگزار شد و در نهایت تماشاگران راضی به خانه‎های خود بازگشتند.

تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار در پایان این دیدار زیبا و جذاب با نتیجه 23 بر 21 برابر حریف پر قدرت خود به برتری رسید.

تیم سبزوار پیش از این دیدار 11 پیروزی و تنها دو شکست کسب کرده و با کسب این پیروزی ارزشمند جمع بردهای خود را به عدد 12 رساند و در مکان دوم جدول ایستاد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان سال‎هاست که در لیگ برتر هندبال باشگاه‎های کشور مقام قهرمانی را کسب می‎کند و امسال تیم سبزوار برابر این تیم به برتری رسید. 

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول