اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

اختلاف بین مسئولان، زیبنده نظام اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بروز اختلافات بین مسئولان و خوراک تبلیغاتی برای دشمن درست کردن زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

اختلاف بین مسئولان، زیبنده نظام اسلامی نیست

خلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به برخی اختلافات مسئولان نظام اظهار داشت: اگر ما اطاعت‌پذیری از رهبر معظم انقلاب داریم باید این بداخلاقی‌ها را کنار بگذاریم چون دشمن از این بداخلاقی‌ها برداشت‌های مختلفی خواهد کرد.

رضایی یادآور شد: دشمن سعی دارد تا از اختلافات بین مسئولان سوءاستفاده کند و عنوان دارد فشارهای اقتصادی باعث اختلاف بین مسئولان شده است.

وی گفت: بروز اختلافات بین مسئولان و خوراک تبلیغاتی برای دشمن درست کردن زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

رضایی با اشاره به اینکه بعضی‌ها دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، یادآور شد: ما باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشیم که خطاب به آمریکایی‌ها فرمودند اسلحه را مقابل ملت ایران می‌گیرید و می‌گویید یا مذاکره یا شلیک می‌کنیم، اما بدانید فشار و مذاکره با هم سازگار نیست و ملت مرعوب این چیزها نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد:  مقام معظم رهبری با انتقاد از عده‌ای ساده‌لوح یا دارای غرض که از پیشنهاد آمریکا ابراز خوشحالی می‌کنند می‌فرمایند مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند چرا که آن‌ها در 60 سال اخیر به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکرده‌اند.

رضایی گفت: مذاکره باید دو طرفه باشد تا حالا دیوار بی‌اعتنایی بین مسئولان آمریکایی و ایران بوده و اول باید این دیوار بی اعتنایی فرو ریخته شود بعد آمریکایی‌ها حسن نیت نشان دهند هر چند حرف اول و آخر در ارتباط با چنین مسائلی را مقام معظم رهبری می‌زنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با چشمان تیزبین، حسن تدبیر، شجاعت و اشرافیت کامل، اوضاع را تحت نظر دارند و تصمیم نهایی برای مذاکره توسط ایشان گرفته خواهد شد ضمن اینکه زمانی مذاکره معنی پیدا می‌کند که آمریکا در عمل حسن نیت خود را نشان دهد.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول