اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی بابل

لیگ پینگ‌پنگ بانوان مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: دومین دوره لیگ قهرمانی پینگ‌پنگ بانوان مازندران با قهرمانی پینگ‌پنگ‌بازان بابلی به کار خود پایان داد.

لیگ پینگ‌پنگ بانوان مازندران پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، لیگ قهرمانی پینگ‌پنگ بانوان مازندران که به میزبانی آمل دنبال شد با قهرمانی پینگ‌پنگ‌بازان بابلی به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این شهرستان اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها، پنج تیم از شهرستان‌های ساری، آمل، بابل، رامسر و قائمشهر حضور داشتند.

محمدرضا قربانی افزود: دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی ساری دنبال شد که دور برگشت آن به هیئت پینگ‌پنگ آمل سپرده شده و در خانه پینگ‌پنگ این شهرستان برگزار شد.

وی با تأکید بر این‌که تیم پینگ‌پنگ بابل به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت، با بیان اسامی نفرات برتر عنوان کرد: در این تیم که به مربیگری ماهرخ محمدی طبری روانه مسابقات شد، وفا خاتمی، فاطمه زهرا مختار رضایی، مریم پوراحمدعلی و مرضیه جلالی با رقبای خود دیدار کردند.

قربانی با اشاره به این‌که تیم‌های قائمشهر و رامسر نیز به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند، تصریح کرد: دو تیم آمل و ساری به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

وی با اعلام این‌که سال گذشته در نخستین دوره لیگ پینگ‌پنگ بانوان مازندران ساری، قائمشهر و آمل به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند، اظهار داشت: در برگزاری این رقابت‌ها نیز منیژه بوداغی، مینا و مژگان عمرانیان و حسنا مهاجر تلاش زیادی داشتند که جا دارد از آن‌ها قدردانی شود.

قربانی با بیان این‌که زعفری رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران نیز در این رقابت‌ها مساعدت زیادی داشت، از اهدای کاپ قهرمانی و جوایز نقدی سه میلیون ریالی، 2 میلیون و 500 هزار ریالی و دو میلیون ریالی به نفرات برتر خبر داد.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول