اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

بداخلاقی‌های اخیر تأثیری در حضور میلیونی مردم نخواهد داشت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به بداخلاقی‌های اخیر برخی مسئولان گفت: مطمئناً این بداخلاقی‌ها تأثیری در حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نخواهد داشت.

بداخلاقی‌های اخیر تأثیری در حضور میلیونی مردم نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه همدان با بیان اینکه باید در مورد اختلافات اخیر دولت و مجلس تصمیم گرفته شود، افزود: ممکن است بازتاب این حرکات در کشور چندان مهم نباشد اما اینکه دشمن این بداخلاقی‌ها را ببیند و بخندد؛ قابل تحمل نیست.

وی با اشاره به فشارها و تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران و در مقابل توفیقات بی‌شمار ملت در همه عرصه‌ها تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی چرا باید این گونه اتفاقات رخ بدهد.

خطیب جمعه همدان خاطرنشان کرد: در طی سه دهه توطئه، فشار و تحریم دشمن علیه این کشور، با لطف و نظر امام عصر(عج) روز به روز بر اقتدار و عظمت ایران و بر خاری و ضعف دشمن افزوده شده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز نسبت به سال 57 ضعیف‌تر شده است، گفت: با وجود 10 سال رهبری امام خمینی(ره) و بیش از 20 سال رهبری مقام معظم رهبری، دنیا از این همه اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی به حیرت مانده است.

محمدی با بیان اینکه در جنگ انتظار دیگری از دشمن نمی‌رود، افزود: فشارها و مشکلات موجود نتیجه جنگ اقتصادی دشمن است و باید ملت با حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت و عظمت خود را به دنیا نشان دهند.

وی مسئله انتخابات و حضور نامزدهای ریاست جمهوری را یادآور شد و افزود: وجود این همه نیروهای با تجربه، دلسوز و سالم مایه دلگرمی است اما همه این افراد باید در شرایط نیاز امتحان خود را پس دهند.

امام جمعه همدان در پایان با اشاره به حکم امام (ره) در مورد سلمان رشدی خاطرنشان کرد: انقلاب ما با همه موفقیت‌های خود مطمئناً دشمنان زیادی داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام/89017/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول