اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان:

اختلاف‌ افکنی در جامعه خیانت به انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌ فقیه در گیلان گفت: هر عملی که موجب تفرقه و اختلاف‌ افکنی در بین مردم شود خیانت به اسلام و انقلاب است.

اختلاف‌ افکنی در جامعه خیانت به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در گردهمایی اصحاب مسجد و بسیج استان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سال روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: مسجد باید سنگر و نیز مٱمن دوستان الهی باشد.

وی مسجد را مکانی مناسب برای ارتباط مردمی دانست و گفت: بهترین دوستان در مساجد پیدا می‌شوند و بهترین حالات در خانه خدا کسب می‌شود.

امام جمعه رشت مسجد را سنگر خواند و تصریح کرد: در دوران کنونی که شبهات مختلف به ‌ویژه جوانان را تهدید می‌کند با استفاده از اسلحه بیان، قلم و علم باید شبهات و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه باید با اسلحه جنگ و مقابله فرهنگی با دشمن مسلح بود، افزود: باید افرادی در مساجد تربیت شوند که الگوی دیگر افراد جامعه شوند.

به گفته قربانی، علما و ائمه جماعت باید همگام با زمان باشند و بتوانند سخن جوانان را بشنوند و غذای فکری مناسب برای آن ها را تهیه کنند.

نماینده ولی ‌فقیه در گیلان، با اشاره به اینکه دشمن در حال بمباران تبلیغاتی افکار مردم به ویژه جوانان است، گفت: در شرایط کنونی، جامعه و روحانیت باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و خود را در سنگر فرهنگی برای مقابله با شبهات دشمن آماده کنند.

وی به اتفاق‌ها و حواشی روزهای اخیر مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و متذکر شد:  اگر برخی مسئولان به بیانات مقام معظم رهبری توجه جدی می‌کردند این اشتباهات بزرگ رخ نمی‌داد.

قربانی وظیفه تمام دلسوزان انقلاب را آگاه‌سازی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: هر عملی که موجب تفرقه و اختلاف‌ افکنی در بین مردم شود خیانت به اسلام و انقلاب است.

وی تمام مسئولان و اشخاص تاثیرگذار را به رعایت رفتار برادرانه و اسلامی دعوت کرد و یادآور شد: باید منافع شخصی را کنار گذاشت و در کارها تنها به خدا توجه کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول