اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس خبر داد

سنگینی بارگذاری جمعیتی در پردیس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پردیس، بارگذاری آمار جمعیتی در شهرستان تازه‏تأسیس پردیس را بسیار سنگین و پرشتاب ارزیابی کرد.

سنگینی بارگذاری جمعیتی در پردیس

ایرج بیگدلو در حاشیه جشنواره ورزشی فجر شهرستان پردیس که با حضور امام جمعه پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران، اعضای شورای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن و جمع کثیری از ورزشکاران این شهرستان در سالن ورزشی فاز دو پردیس برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: ارتقای بخش مرکزی تهران به شهرستان پردیس از خدمات شایسته دولت بود.

وی ادامه داد: در سایه این تغییر مطلوب جغرافیایی خدمات در سطح بهتری به مردم شریف و ولایی این شهرستان ارائه می‏شود.

بیگدلو ضمن تبرک ایام‏الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور رشادت‏های غیورمردان و شیرزنانی است که در راه اسلام و انقلاب جان‏فشانی کردند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: در ایام‏الله دهه فجر برای ایران اسلامی آرزوی صعود به رفیع‏ترین قله معنویت و بالاترین جایگاه‏های علمی و ورزشی را داریم.

وی با اشاره به نقل قولی از رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس اظهار داشت: بهمن ماه امسال، 30 دانش‏آموز در مدت 10 روز در مدارس این شهرستان ثبت‌نام کردند.

بیگدلو ادامه داد: وجود چنین ارقامی، مهاجرت روزافزون خانواده‏ها را به این شهرستان مشخص کرده و زنگ خطری برای تأمین سرانه‏های عمومی این شهرستان است.

فرماندار شهرستان پردیس از همه مسئولانی که برای ارتقای شهرستان پردیس شامل مناطق پردیس، جاجرود و بومهن تلاش داشتند، تقدیر کرد.

وی همچنین از امام جمعه، اعضای شوراهای اسلامی هر دو شهر پردیس و بومهن و هیئت دولت برای جامع عمل پوشاندن به خواسته‏های مردم این منطقه سپاس‏گزاری کرد.

انتهای پیام/2568/ب3/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول