اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس:

مسائل مربوط به استیضاح وزیر کار در مجلس زیبنده نظام نبود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس با اشاره به اینکه مسائل مربوط به استیضاح وزیر کار در جلسه علنی مجلس به هیچ عنوان زیبنده نظام نبود، گفت: مسائل مطرح شده توسط رئیس جمهور مربوط به این جلسه نبود.

مسائل مربوط به استیضاح وزیر کار در مجلس زیبنده نظام نبود

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جلسه مجلس مربوط به استیضاح وزیر کار بود و طبیعی است فضای استیضاح باید در چارچوب خودش پیش برود، اما صحبت‌ها وارد فضایی شد که ربطی به استیضاح نداشت و جلسه را به سمت دیگری برد.

وی تصریح کرد: معمولا جلسات استیضاح به دلیل حساسیتی که دارد بیش از سایر جلسات مجلس از سوی مردم و خبرنگاران مورد استقبال قرار می‌گیرد و این جلسه نیز حساسیت خاص خود را داشت که متأسفانه مسائل و موضوعاتی در این جلسه مطرح شد که این صحبت‌ها به هیچ عنوان زیبنده نظام و جلسه علنی مجلس نبود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسائل مطرح شده در جلسه خیلی بی‌ربط و خلاف عرف جامعه و منویات مقام معظم رهبری بود که صحبت‌ها وارد موضوعی شد که ارتباطی به استیضاح نداشت و آن هم انتشار فیلمی از شخصی در ارتباط با مسائل تأمین اجتماعی بود.

وی بیان کرد: این فیلم به دلیل اینکه به صورت پنهانی و بدون اینکه شخص مخاطب در جریان باشد تهیه شده بود، یک حرکت غیر قانونی است و جرم محسوب می‌شود و پرداختن به موضوع آن چه درست و چه نادرست در مکان خودش باید مطرح می‌شد نه در جلسه استیضاح.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این اقدام در حالی صورت گرفت که حدود دو هفته گذشته مقام معظم رهبری در جلسه‌ای خصوصی که برخی از نمایندگان مجلس و مقامات دولت حضور داشتند، به صراحت به موضوع همدلی و وحدت بین قوا تاکید کردند، متأسفانه حرکت صورت گرفته در مجلس صددرصد بر خلاف منویات مقام معظم رهبری بود.

وی در ادامه گفت: امروز کشور در آستانه انتخابات بسیار بزرگی قرار گرفته و  برای اینکه بتوانیم یک فضای سیاسی مناسبی را برای انتخابات مهیا کنیم بیش از هر زمان دیگری کشور نیازمند وحدت و همدلی است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی در کشور وجود دارد که بروز این مشکلات به دلیل ناکارآمدی و سوء ‌مدیریت است که باید با شجاعت اشتباهات را پذیرفت و با وفاق و همدلی بر مشکلات فائق آمد.

رجایی اظهار داشت: از سویی دیگر جریان انحرافی در این چند سال تلاش داشته به فضای وحدت و همدلی کشور آسیب برساند که باید مسئولان نظام و مردم با هوشیاری و با وحدت مراقب این توطئه‌ها باشند.

انتهای پیام/87002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول