اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

بهره‌برداری از 10 کیلومتر قطعه دوم محور راور ـ دیهوک

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: قطعه دوم محور راور ـ دیهوک به طول 10 کیلومتر با میزان اعتبار 90 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که به‌زودی با حضور استاندار کرمان افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 10 کیلومتر قطعه دوم محور راور ـ دیهوک

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در حاشیه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از پروژه باند دوم راور به دیهوک در زمینه توجه به بخش راه و مسیرهای ارتباطی در شهرستان راور قول مساعد برای هر گونه همکاری لازم را داد.

فرماندار راور اظهار داشت: با توجه به این‌که راور در مسیر زائران علی‌بن موسی‌الرضا(ع) قرار دارد و مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور از این شهرستان به صورت گذری عبور می‌کنند، می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به راه‌های مواصلاتی این شهرستان شود.

وی افزود: بسیاری از مردم راور با شهرستان‌های کوهبنان، بافق و استان یزد در ارتباط هستند، و باید موانع موجود در این مسیر نیز رفع شود تا زمینه مناسب برای تردد بیشتر و آسان‌تر فراهم شود.

شریفی گفت: قطعه محور دوم راور ـ دیهوک به طول 10 کیلومتر با میزان اعتبار 90 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که به‌زودی با حضور استاندار و مسئولان استان افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان پروژه مذکور را از مهم‌ترین پروژه‌های مهر ماندگار در استان دانست و عنوان کرد: اجرای طرح، به دلیل قرار گرفتن شهرستان راور در مسیر ترانزیت و محور ارتباطی دو استان پهناور کرمان، خراسان و کشورهای آسیای میانه و نقش آن در ارائه خدمات حمل و نقل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خداداد مقبلی محور فوق را متشکل از هشت قطعه به طول 200 کیلومتر با اعتبار دو هزار میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: بخشی از آن تا پایان سال‌جاری و بخش اعظم آن در سال‌های آینده تأمین می‌شود.

مقبلی خاطرنشان کرد: هدف از سفر به راور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه و رفع مسائل و مشکلات پیمانکاران است.

انتهای‌پیام/80012/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول