اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌ رضوی:

سارق حرفه‌ای منازل در مشهد دستگیر شد

خبرگزاری فارس:رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی محدوده سجاد و بزرگمهر مشهد سرقت می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سارق حرفه‌ای منازل در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،سرهنگ حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از فرماندهی انتظامی مشهد مبنی بر سرقت طلاجات و اموال منازل مسکونی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در برررسی‌های دقیق و معاینه چند محل سرقت شده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی یکی از سارقان حرفه‌ای شد.

بیدمشکی خاطر نشان کرد: کارآگان پس از تکمیل اطلاعات تحقیقی پرونده، سارق جوان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از او یک دستگاه شوکر برقی، یک عدد اسپری فلفل، مقداری طلاجات، یک دستگاه تب لت، دو دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه دوربین تصویربرداری، مقداری زعفران و مبلغ 11 میلیون ریال وجه نقد مسروقه کشف کردند.

وی بیان کرد: تحقیقات از این دزد حرفه‌ای که در محدوده بولوار سجاد و بزرگمهر مشهد مرتکب سرقت شده ادامه دارد.

دختر و پسر سارق دستگیر شدند

در پی اعلام چند فقره سرقت خیابانی توسط دختر و پسری جوان تیم گشتی کلانتری 20 مشهد طرح کنترل نامحسوس را در حوزه استحفاظی خود به اجرا گذاشتند.

ماموران انتظامی در اجرای این طرح روز گذشته به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند و برای بررسی مدارک شناسایی آنان دستور ایست دادندٰ اما راننده پراید بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار داشت که با شلیک تیرهوایی متوقف و سارقان خود را تسلیم پلیس کردند.

تحقیقات از این دو متهم برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/70028/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول