اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

11 طرح عمرانی خدماتی در منوجان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر، 11 طرح عمرانی خدماتی در شهرستان منوجان به بهره‌برداری رسید.

11 طرح عمرانی خدماتی در منوجان بهره‌برداری شد

جهانگیر تشکری در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان با اشاره به افتتاح دو مجتمع آبرسانی در این منطقه اظهار داشت: یک مجتمع آبرسانی در روستای گزهک به طول هفت کیلومتر لوله‌گذاری و خط انتقال و احداث مخزن 200 متر مکعب راه‌اندازی شد.

وی افزود: همچنین مجتمع آبرسانی روستای نیزن به طول پنج کیلومتر و اعتباری بیش از 72 میلیون و 600 هزار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی لوله‌گذاری شد که با اجرای این طرح 170 خانوار از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.

تشکری تصریح کرد: بند آبخیزداری روستای سرگرو با اعتبار یک‌میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی با حجم 2 هزار و 700 متر مکعب ذخیره‌سازی و ارتفاع 10 متر و عرض 22 متر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی نیز کانال بتونی برای انتقال آب به اراضی و باغ‌ها در دهستان گشمیران به طول 870 متر با اعتبار 250 میلیون ریال از محل اعتبارات مناطق محروم اجرا شد.

فرماندار منوجان گفت: هدف از اجرای این طرح انتقال آب از بالادست اراضی و باغات و ذخیره در استخر برای آبیاری باغات و مزارع پایین دست است.

تشکری اظهار کرد: طرح آبیاری تحت فشار چاه‌شور با اعتبار بیش از 25 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استخر پرورش ماهی در بخش قلعه منوجان با اعتبار بیش از 174 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی مدیریت جهاد کشاورزی با اعتبار بیش از 100 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی احداث شد، افزود: 770 متر خط فیدر بارگاه دشت عباس‌آباد با اعتبار بیش از 159 میلیون ریال احداث و خانه بهداشت چاه‌نارنج نیز با اعتبار 520 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسیدند.

تشکری با اشاره به توسعه و رفع افت ولتاژ برق عباس‌آباد با اعتبار بیش از 174 میلیون ریال تصریح کرد: پایگاه قهرمانی شهرستان جنوب با اعتبار بیش از 250 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/80006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول