اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس ـ 245

قهرمان والیبال جام فجر در دیباج مشخص شد

خبرگزاری فارس: والیبال جام فجر در دیباج، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قهرمان خود را شناخت.

قهرمان والیبال جام فجر در دیباج مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ‌در مسابقه والیبال جام فجر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید انقلاب اسلامی دیباج در باشگاه ورزشی امام خمینی(ره)، دو تیم «نسیبه» و «پایگاه داوطلبی هلال احمر دیباج» به رقابت پرداختند.

در این مسابقه، تیم نسیبه دو ست اول و دوم و پنجم را با پیروزی پشت سر گذاشت و تیم هلال احمر در ست‌های سوم و چهارم پیروز میدان بود و در نتیجه، تیم نسیبه برنده این مسابقه اعلام شد.

این دو تیم از سال گذشته تمرینات خود را آغاز کردند و در مناسبت‌های مهم و مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و از اعضای تیم نسیبه با اهدای جایزه تقدیر به عمل آید.

یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقه‏ها، گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید گرانقدر انقلاب اسلامی شهید قدرت‌الله جلالی و شهیدمحمدرضا قریب‌بلوک در دیباج عنوان شده است.

جوانان ورزشکار و دوست‏دار انقلاب شهر دیباج، رشادت‌های این دو شهید بزرگ را به عنوان الگو و سرمشق قرار دادند و با اجرای این مسابقه بار دیگر پیمان خود را با شهدا تجدید کردند.

در حاشیه این مسابقه در گروه سنی کودکان، مسابقه دوستانه کونگ‌فو بین دختران دو محله دیباج برگزار شد.

هدف از این مسابقه، ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی و ارتقای سلامتی این آینده‌سازان کوچک عنوان شده و می‌توان نهادینه کردن فرهنگ ورزش و تندرستی را یکی دیگر از اهداف این برنامه است.

با توجه به اینکه خانواده‌ها و مسئولان توجه ویژه‌ای به مسائل مذهبی فرزندان خود دارند، باید موضوع ورزش را به عنوان امر مهم در ارتقای روحیه و سلامتی آنان و سرلوحه کار خود قرار دهند و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های جدی داشته باشند.

انتهای پیام/2249/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول