اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 243

باقری: رهبری ایران امروز الگوی حکومت‏داری در جهان هستند

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد تاریخ ایران گفت: در حالی که ایران با رهبرانی سرسپرده قبل از انقلاب همواره در حال رنج بود، امروز الگوی رهبری در جهان از کشور ما برداشته می‏شود.

باقری: رهبری ایران امروز الگوی حکومت‏داری در جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی باقری ‌در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شاهرود که با حضور دانش‌آموزان در گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهدا به ما عزت و افتخار دادند و ما باید برخود وظیفه دانسته و راهشان را با تمام قوا ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: ما برای حفظ انقلاب و مبارزه با دشمنان ده‌ها هزار شهید جانباز و آزاده تقدیم کرده‌ایم و آنها همه برای این بود که می‌خواستیم روی پای خود بایستیم و زیر بار حرف زور نرویم.

کارشناس ارشد تاریخ ایران افزود: شهدا درس عزت، ایستادگی مردانگی و افتخار به ما داده‌اند و ما باید برای حفط این ارزش‌ها تمام تلاش خود را انجام دهیم و از همین جا با آنها پیمان ببندیم تا آخرین نفس حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باشیم.

دستاوردهای انقلاب جهان را تحت تاثیر قرار داده است

کارشناس ارشد تاریخ ایران با اشاره به دستاوردهای مختلف ایران اسلامی اظهار داشت: شما در اخبار دستاوردهای مختلف ما را می‌توانید رصد کنید؛ از پرتاب و ساخت ماهواره و ایستگاه تا ساخت انواع سلاح‌های نظامی و جنگنده و فناوری‌های نوین در رشته‌های مختلف علمی همه گواه افتخار و عزت ما در جهان است.

باقری با اشاره به رهبری مدبرانه و حکیمانه ولایت فقیه در جامعه گفت: ما در قبل از انقلاب از رهبران بی‌کفایت، عاجز، سرسپرده غرب و دنیاطلب رنج می‏بردیم، اما اکنون رهبرانی داریم که الگوی رهبری در جهان هستند و حتی دشمنان ما نیز نام آنها را به احترام می‌برند.

وی خطاب به دانش‏آموزان بیان داشت: شما آینده‌سازان انقلاب و اسلام هستید و باید بدانید که بار سنگین ساخت و پیشرفت این انقلاب و اسلام به دوش شماست و باید قدردان انقلاب و اسلام باشید.

کارشناس ارشد تاریخ ایران خاطرنشان کرد: اگر اکنون در امنیت و راحتی و آسایش هستید، از رشادت این مردان بزرگی است که اکنون برای دیدار با آنها آمده‌اید و تلاش کنید راه آنان را ادامه دهید.

انتهای پیام/2249/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول