اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

مدیر آموزش و پرورش نهاوند:

33 درصد مدارس نهاوند نیاز به مقاوم‌سازی دارند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: بیش از 33 درصد فضاهای آموزشی نهاوند نیازمند مقاوم‌سازی‌ هستند.

33 درصد مدارس نهاوند نیاز به مقاوم‌سازی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند علیرضا تکلو شامگاه پنج‌شنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: مقاوم‌سازی مدارس نقش مهمی در ایجاد فضای آرامش بر تدریس معلمان و تحصیل دانش‌‌آموزان دارد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز در این زمینه گفت: خیرانی که تمایل دارند تا حد مقاوم‌سازی نسبت به تعمیر و تجهیز مدرسه‌ای اقدام کنند و یا نیاز مالی آن مدرسه را تأمین کنند، مدرسه به نام آنها نامگذاری می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: در این شهرستان خیران مدرسه‌ساز سالانه بیش از 800 میلیون تومان کمک مالی را برای مقاوم‌سازی، تعمیر و تجهیز مدارس تعهد می‌کنند که ظرفیت مثبتی برای آموزش و پرورش است.

وی از دستور کار این شورا در مورد انجام درختکاری در مدارس خبر داد و ابراز داشت: امسال با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و مشارکت دانش‌آموزان به حفاظت از درختان و فضای سبز، به نام هر دانش‌آموز یک نهال کاشته می‌شود.

تکلو از ایجاد مدارس تخصصی ورزش ویژه دانش‌آموزان خواهر و برادر در نهاوند خبر داد و گفت: شش مدرسه تخصصی ویژه همه رده‌ها و دوره‌های تحصیلی در نهاوند ایجاد شده است.

نتهای پیام/89016/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول