اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور در مسابقه قهرمانی آسیا

دوچرخه‌سوار مهریزی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مهریز گفت: رکاب‌زن مهریزی به دومین مرحله اردوی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 هندوستان دعوت شد.

دوچرخه‌سوار مهریزی به اردوی تیم ملی دعوت شد

محمد لجه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: علی‌اکبر زارعی از بین سه دوچرخه‌سوار مهریزی که در نخستین مرحله اردوی تیم ملی حضور داشتند به دومین مرحله از این اردو برای کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 هندوستان دعوت شد.

وی افزود: دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در بخش آقایان و در رده سنی جوانان و در مواد استقامت و نیمه‌استقامت، از امروز در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

لجه تصریح کرد: علی‌اکبر زارعی تنها دوچرخه‌سوار یزدی شرکت‌کننده در این اردو به همراه مهدی عبدالهی از کرمان، شهریار رودی از خراسان‌رضوی، آرشام فرزاد از لرستان، محسن زرکار از اصفهان و علیرضا سیفی از همدان خود را برای افتخارآفرینی در آسیا آماده می‌کند.

وی اظهار داشت: علی‌اکبر زارعی توانسته بود در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی جوانان، ماه گذشته در ورزشگاه آزادی، در ماده دور امتیازی مدال طلای خوش رنگ این مسابقات به همراه مدالی برنز در ماده سه کیلومتر تعقیبی انفرادی را از آن خود کند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مهریز افزود: در این دوره از اردوی تیم ملی، رکاب‌زنان در مواد نیمه‌استقامت زیر نظر محمود وفایی و در مواد استقامت زیر نظر حسن آریانفرد تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

به گزارش فارس، سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش‌های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/90005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول