اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

تقدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس همدان از خبرنگاران سرویس ورزشی سرپرستی همدان تقدیر کرد.

تقدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس همدان، بعد از ظهر امروز حسن محمدی، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و امیرحسین اسکندری، مدیر روابط عمومی و سخنگوی این سازمان از خبرگزاری فارس بازدید کردند.

در این دیدار، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: فعالیت خبرنگاران ورزشی در سال‌های اخیر در سطح استان همدان بسیار چشمگیر بوده است و در این راستا خبرگزاری فارس همدان جایگاه خوبی در بین رسانه‌های استان داشته است.

وی گفت: انعکاس و پوشش خبرهای غیر از رشته فوتبال و اهمیت به ورزش همگانی مقوله‌ای است که خبرگزاری فارس همدان بهتر از قبل انجام داد که موجب توجه ویژه اهالی ورزش به این رسانه شده است.

محمدی در ادامه ضمن تشکر از دعوت سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان خاطرنشان کرد: به منظور تأمل و ارتباط دوسویه مدیران ورزش استان با خبرنگاران ورزشی به عنوان دو رکن اصلی در گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه، اینگونه همکاری‌ها، قطعاً به نفع ورزش و مردم جامعه خواهد بود.

دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان نیز در این دیدار اظهار داشت: رسالت خبرنگاران در تمام حوزه‌های خبری اطلاع‌رسانی درست و دقیق و در نهایت سرعت بوده که خبرگزاری فارس در چند سال اخیر در همدان در بسیاری از حوزه‌ها توانسته جایگاه خوبی در سطح استان پیدا کند.

فرشید گل‌محمدی اضافه کرد: تعداد اندک خبرنگاران ورزشی در سطح استان همدان باعث نشده که از مسئولیت و رسالت خود در تمام رشته‌های مختلف ورزشی غافل بمانند و پرداختن به رشته‌های غیر فوتبال، مهم‌ترین سیاست کاری سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در همدان است.

وی در پایان متذکر شد: تعدد خبر‌های ورزشی در ابتدای تشکیل سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان از ابتدای دی‌ماه سال جاری تأثیری خوبی در سطح جامعه ورزشی استان گذاشته و این تأثیرگذاری و انعکاس اخبار به رسانه‌های خارج از استان نیز رسیده است.

در پایان این بازدید مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اهدای لوح یادبود نفیس از خبرنگاران سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان تقدیر کرد. 

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول