اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر کسب رتبه نخست انعکاس اخبار حماسه 30‌ مهر

سرپرست خبرگزاری فارس در همدان تجلیل شد

خبرگزاری فارس: با کسب رتبه نخست خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار حماسه 30‌ مهر همدان، از سرپرست خبرگزاری فارس در همدان تجلیل شد.

سرپرست خبرگزاری فارس در همدان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با توجه به گرامیداشت حماسه انقلابی 30 مهر همدان، در سال جاری و تشکیل ستاد خبری در این زمینه، خبرگزاری فارس موفق به کسب رتبه نخست در زمینه کیفیت و کمیت اخبار این حماسه شد.

بر این اساس دبیر حماسه 30 مهر استان همدان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در همدان از سرپرست این خبرگزاری در استان (احسان مطهری‌زاده) تقدیر کرد.

دبیر ستاد 30 مهر همدان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات این خبرگزاری طی برگزاری همایش 30 مهر همدان با بیان اینکه سی مهر و رخدادهای انقلابی برای ما تذکری است، عنوان کرد: این رخدادهای حماسی جزو شعائر اسلامی ما است و بر این اساس نیز وظیفه همگانی ما بر حفظ و پویایی این حماسه است.

مجتبی قمری ابراز داشت: ما شاهد بودیم در عرصه ستاد بزرگداشت حماسه 30 مهر همدان که قیامی ارزشمند در عرصه ملی و حتی بین‌المللی بود و به دست فراموشی سپرده شده بود، به همت رسانه و مطبوعات بار دیگر برجسته شد و روحی تازه در استان به خود گرفت.

وی با بیان اینکه در جریان‌سازی در زمینه حماسه و رخداد 30 مهر نقش خبرگزاری‌ها و مطبوعات محسوس و برجسته بود، حرکت رسانه‌ای در این زمینه را مطالبه‌ای مردمی دانست و بر لزوم پویایی و استمرار آن صحه گذاشت.

دبیر ستاد 30 مهر همدان با اشاره به مطالبه این ستاد مبنی بر دیدار رهبری در 30 مهر ماه این هدف را مطالبه‌ای همگانی برای مردم انقلابی همدان قلمداد کرد و از اصحاب رسانه خواستار بسترسازی برای تحقق این امر شد.

وی با اشاره به روح مردمی و دانش‌آموزی قیام 30 مهر ماه همدان، ابراز داشت: روح مردمی و دانش‌آموزی این قیام روح معنوی بسیاری بر آن بخشید که شاهد آن پیام مراجع عظام برای بزرگداشت این حماسه بود.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول