اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

نحوه کناره‌گیری رحمتی اشتباه بود/ مهاجمان تیم ملی بوی گل نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: رحمتی نحوه کناره‌گیری خود از تیم ملی را بد عنوان کرد و پیش از مطرح کردنش در رسانه‌ها باید این موضوع را با مسئولان در میان می‌گذاشت.

نحوه کناره‌گیری رحمتی اشتباه بود/ مهاجمان تیم ملی بوی گل نمی‌دهند

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان اظهار کرد: اصطلاحی در فوتبال است که می‌گوید اگر هزار بار با یک تیم ضعیف بازی کنی ممکن است تنها یک مرتبه نتیجه را واگذار کنی و این اتفاقی بود که در مرحله مقدماتی جام جهانی برای تیم ایران اتفاق افتاد و دیگر اتفاق نمی‌افتد.

وی تصریح کرد: درست است تیم ایران نسبت به گذشته ضعیف شده اما هنوز آنقدر ضعیف نیستیم که تیمی مانند لبنان بتواند ما را شکست دهد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در پاسخ به این سوال که کناره‌گیری رحمتی از تیم ملی بدین شکل درست بود یا خیر اضافه کرد: خداحافظی کردن از تیم ملی در همه جای دنیا یک امر طبیعی است درست مانند نویدکیا که بنا به دلایلی اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی بازی نمی‌کند و دلایلش هم قابل احترام بود اما نحوه کناره‌گیری رحمتی از تیم ملی بدین شکل به هیچ عنوان صحیح نبود.

وی با بیان اینکه دروازه‌بان استقلال کناره‌گیری خود از تیم ملی را نباید رسانه‌ای می‌کرد ادامه داد: رحمتی نحوه کناره‌گیری خود از تیم ملی را بد عنوان کرد و پیش از مطرح کردنش در رسانه‌ها باید این موضوع را با مسئولان در میان می‌گذاشت.

چرخابی افزود: آنطور که جراید نوشته بودند رحمتی گفته بود در حال حاضر از تیم ملی جدا می‌شوم و ممکن است در آینده به تیم ملحق شوم که این جمله از جانب وی درست نبود.

وی ادامه داد: در عین حال دروازه‌بانان خوبی هم اکنون در تیم ملی وجود دارند که می‌توانند از سنگر دروازه ایران به خوبی دفاع کنند.

سرمربی سابق سپاهان با اشاره به مشکل گلزنی تیم ملی ایران اضافه کرد: در حال حاضر فوتبال ایران مهاجم شش دانگ و بازیکنی که بوی گل بدهد ندارد، در ابتدا امیدواری زیادی به کریم انصاری فر مهاجم پرسپولیس وجود داشت اما این مهاجم در فصل جدید نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وی گفت: مشکل بزرگ دیگر ایران در خط حمله نبود جسارت است چراکه تیم‌های ایرانی در زمان حمله از نفرات بسیار کمی استفاده می‌کنند که این موضوع می‌تواند ناشی از ترس تیم‌های ایرانی از باخت باشد.

چرخابی در پاسخ به این سوال که چند درصد به برد ایران در این بازی رای می‌دهید تاکید کرد: پیش بینی کردن در فوتبال امری اشتباه است اما من برد ایران را در این بازی 90 درصد، احتمال تساوی 7 درصد و احتمال برد لبنان را 3 درصد در این بازی می‌دانم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول