اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال 7 نفره استان بوشهر خبر داد

دعوت از 5 بوشهری برای حضور در تیم ملی فوتبال 7 نفره

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال هفت نفره بوشهر از دعوت پنج بازیکن بوشهری به تیم ملی فوتبال هفت نفره خبر داد.

دعوت از 5 بوشهری برای حضور در تیم ملی فوتبال 7 نفره

سید علی بکاء امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با رقابت‌های دور مقدماتی فوتبال هفت نفره در بوشهر اظهار داشت: حضور دو تیم مقتدر فارس و تهران در کنار بوشهر بر کیفیت رقابت‌ها افزوده بود.

بکاء سرمربی تیم فوتبال هفت نفره بوشهر تصریح کرد: حضور دو تیم مقتدر فارس و تهران در کنار بوشهر بر کیفیت رقابت‌ها افزوده بود اما این بازیکنان بوشهر بودند که با شایستگی تمام موفق شدند به عنوان تیم اول صعود کنند و همین امر سبب شد تا پنج بازیکن تیم بوشهر به نام‌های بابک صفری، حسن صفری، حسین تیزر،  حسین ملک زاده و محمدجواد شاهخوره برای نخستین‌بار به اردوی تیم ملی دعوت شود تا در کنار کریمی زاده، ویسی و انصاری تعداد ملی پوشان بوشهر در اردوی تیم ملی به عدد هشت برسد.

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره بوشهر در ادامه افزود: کیفیت رقابت‌ها بسیار بالا بود و در واقع فوتبال هفت نفره در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

بکاء گفت: ما تمرینات خود را از حدود چهار ماه قبل آغاز کردیم و اقدام به استعداد یابی کردیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دادیم، تیم جوانی داریم که جا برای بهتر شدن هم دارند و باید اشاره کنم که به این سه برد اکتفاء نخواهیم کرد و می‌خواهیم در کنار حمایت‌های مسئولان و رسانه‌ها روزهای درخشانتری را رقم بزنیم.

بکاء در پایان اذعان داشت: فوتبال هفت نفره جذابیت‌های خاص خود را دارد و فکر می‌کنم در سال‌های آینده علاقه‌مندان بیشتری به این رشته جذب شوند.

وی گفت: در همین راستا نیازمند حمایت معنوی و مالی مسئولان هستیم و با توجه با پتانسیل بالای بازیکنان بوشهری می‌توانیم با ارائه با کیفیت‌تری از فوتبال ناب بوشهر کارهای بزرگی را انجام دهیم.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول