اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال فرش پرشین تهران:

تیم‌مان را به آران و بیدگل منتقل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال فرش پرشین تهران گفت: با شرایط موجود تیم را به آران و بیدگل منتقل می‌کنیم.

تیم‌مان را به آران و بیدگل منتقل می‌کنیم

محمد حسین بوم‌هندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در ابتدا به دلیل بی‌توجهی مسئولان به نمایندگان فوتسال کاشان تصمیم به انصراف از لیگ فوتسال کاشان را داشتیم ولی با مطرح شدن این موضوع در هیئت مدیره باشگاه و ذکر دلایلی چون حضور بازیکنان شاخص بومی در این تیم در نهایت تصمیم به حضور در مسابقات و اعتبار بخشیدن به لیگ فوتسال کاشان گرفته شد.

وی افزود: تیم فرش پرشین تهران(کیان سیلک کاشان) که در فصل گذشته توانست با بازیکنان شاخص بومی شهرستان، عنوان قهرمانی لیگ فوتسال رده امید کاشان را نیز به خود اختصاص داده و به عنوان تنها نماینده فوتسال کاشان جواز حضور در لیگ‌های امید، جوانان و نوجوانان در سطح استان و کشور را کسب کند در فصل جاری نیز با حضور در جلسه هماهنگی لیگ فوتسال کاشان آمادگی کامل خود را برای حضور در مسابقات شهرستان اعلام کرد.

عضو هیئت مدیره مؤسسه ورزشی کیان سیلک کاشان در مورد مشکل پیش آمده برای حضور این تیم در مسابقات ابراز داشت: به دلیل ثبت قرارداد بازیکنانمان‌ در هیئت فوتبال شهرستان و استان و نیز ثبت فدراسیونی قرار دادهایمان توجیهی بر تهیه برگ قرارداد مجدد و ارائه به کمیته فوتسال احساس نکردیم ولی مسئولان فوتسال کاشان با استناد به عدم مراجعه مسئولان تیم به کمیته فوتسال و عدم تحویل آلبوم تیم و فیش ورودی در زمان مقرر، تیم را به یک دسته پائین‌تر تنزل دادند.

بوم‌هندی افزود: به دنبال این تصمیم، نامه‌نگاری‌های باشگاه به هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان به منظور همکاری و ایجاد زمینه حضور تیم در مسابقات با عدم پاسخ کتبی و منطقی روبه‌رو شد که این امر تصمیم باشگاه را برای کناره‌گیری از لیگ فوتسال کاشان قطعی کرد.

مدیر تیم فوتسال فرش پرشین تهران تأکید کرد: با شرایط به وجود آمده از فصل آینده و با تصویب هیئت مدیره تیم به عنوان نماینده شهرستان آران و بیدگل در مسابقات استانی و کشوری شرکت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه لیگ فوتسال کاشان با استقبال کم‌رنگ نمایندگان کاشان روبه‌رو شده است خاطر نشان کرد: لیگ فوتسال کاشان با حضور شش تیم برگزار می‌شود که سه تیم مربوط به شهرستان آران و بیدگل، یک تیم از شهر قمصر و تنها دو تیم متعلق به کاشان است که این شرایط نمونه‌ای از وجود مشکلات در فوتسال شهرستان است.

عضو هیئت مدیره مؤسسه ورزشی کیان سیلک کاشان افزود :مسابقات فوتسال کاشان در سال اول با حضور بیش از 30 تیم به صورت منظم و پویا برگزار شد و در پایان مسابقات 10 تیم لیگ برتر، 10 تیم لیگ دسته اول و 10 تیم در لیگ دسته دوم مشخص شدند تا در فصل جاری مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

بوم‌هندی اضافه کرد: با کج‌سلیقگی مسئولان لیگ در فصل جاری تنها با شش تیم آن هم در قالب مسابقات دسته یک برگزار می‌شود و خبری از لیگ برتر شهرستان نیست و این نشان می‌دهد مسئولان به دنبال رفع تکلیف بوده‌اند و با آمادگی چند تیم سوت آغاز لیگ را به صدا درآورند.

وی تصریح کرد: در صورتی که مدیران ورزشی کاشان می‌توانستند با یک مدیریت منطقی ضمن افزایش سطح کمی مسابقات بر کیفیت آن نیز بیافزایند تا لیگ فوتسال کاشان به این شکل و با این شیوه تحقیر‌آمیز برگزار نشود.

بوم‌هندی خاطر نشان کرد: جای بسی تعجب است که مسئولان فوتسال زمانی خود منتقد مسئول اسبق کمیته فوتسال به دلیل تیم‌داری بوده‌اند ولی در حال حاضر خود تیم‌داری کرده و کسی هم حق انتقاد ندارد.

وی همچنین عنوان کرد: در عرصه ورزش کاشان برخی از افراد به محض پیشنهاد شدن منصب و یا مسئولیتی، بدون اینکه توانایی‌های خود را بسنجند بی‌درنگ آن را می‌پذیرند و از آن برای تسویه ‌حساب‌های شخصی خود با دیگران استفاده می‌کنند و در هر مقطعی که به بن بست می‌رسند اقدام به استعفا و یا خانه‌نشینی می‌کنند.

وی این گونه اقدامات مسئولان را اثباتی بر ناتوانی آن ها در انجام مسئولیت‌های محوله به آن ها دانست و بیان داشت: شاید هم این رفتارها برای جلب توجه و فرار از بار انتقادها باشد که البته در ورزش کاشان بسیار شاهد آن هستیم.

عضو هیئت مدیره مؤسسه ورزشی کیان سیلک از مسئولان ورزشی کاشان خواست در زمان مدیریت خود چنان عملکردی از خود بر جای بگذارند که پس از رفتن از این منصب در بین مردم دارای احترام و نام نیک باشند.

وی با ابراز تأسف از عدم توجه برخی مسئولان ورزش کاشان به حضور اسپانسرهایی که در این شرایط اقتصادی دست به صرف هزینه در ورزش کاشان زده‌اند افزود: گویا مسئولان برایشان رشد ورزش و فراگیر شدن و تبدیل آن به یک صنعت درآمدزا در شهرستان غیر قابل هضم است.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان بلایی که بر سر دیگر اسپانسرها آورده‌اند برای‌شان عبرت نشده و امروز باید شاهد آن باشیم که نماینده فوتسال کاشان در لیگ دسته اول کشور بدون تمرین تنها در روز مسابقات کنار هم جمع شوند تا هزینه‌هایشان کمتر شود و فقط به دنبال بقا در لیگ یک باشند و در عین حال هیچ متولی ورزشی پاسخگوی آن ها نباشد و به طور صرف با وعده‌های پوشالی بر مشکلات آن ها بیافزایند.

به گفته وی، گویا مسئولان ورزش هم به مانند برخی مسئولان شهرستان، ورزش را جزو اولویت‌ها نمی‌دانند و در این شهر حتی در گوش خود پنبه فرو کرده‌اند تا صدای ورزشکاران و مشکلاتشان را نشوند و در صورت بروز اتفاقی همچون انحلال توزین الکتریک،فرش چلسی و یا استیل‌آذین کاشان مسئولان، تیم را مقصر بدانند و در صورت بروز حادثه‌ای چون فقدان پنج کوهنورد کاشانی تنها با حضور در مراسم بزرگداشت‌شان اکتفا کنند و بعد از آن روز تا کنون یک نفر از کمبودهای کوهنوردان در این رشته سراغی نگیرد.

بوم‌هندی اظهار داشت: در پایان مسابقات لیگ فوتسال امیدهای کشور که با میزبانی کیان سیلک همراه بود در مصاحبه‌ای ادعا کردیم که در صورت در اختیار قرار دادن یک سالن ورزشی به این باشگاه در کمتر از سه سال در تمام رده‌های فوتسال کشور نماینده‌ای با نام کاشان حضور دارد ولی حتی یکی از مسئولان ما را فرا نخواند تا به اثبات این ادعایمان بپردازیم چه برسد به آنکه این سالن را در اختیار باشگاه قرار دهند و این موضوع بیانگر آن است که این عمل شدنی است و مسئولان ورزش تحقق آن را نمی‌خواهند.

وی در پایان سرمایه‌گذاری در امر ورزش را بسیار با صرفه‌تر و کم‌هزینه‌تر از مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان دانست و گفت: انتظار می‌رود تا مسئولان و متولیان ورزش اندکی با خود بیاندیشند و حداقل محکمه‌ای وجدانی نزد خود در قبال به بیراهه کشیده شدن جوانان تشکیل دهند و پاسخی برای آن بیابند.

بوم‌هندی، صرف هزینه توسط اسپانسرها برای ورزش شهرستان را نشانه عشق، علاقه و حس خدمت حامیان مالی به جوانان کاشانی دانست و عنوان کرد: انتظار می‌رود حداقل مسئولان یک بار دیگر به پیشنهاد باشگاه در قبال در اختیار قرار دادن یک سالن ورزشی برای این باشگاه و تشکیل تیم در تمام رده‌ها به نام کاشان اندیشه کنند و سپس اگر پاسخشان این است که این کار شدنی است چرا باید ورزش کاشان این گونه در مشکلات مالی غوطه‌ور باشد و اگر هم ناشدنی است با تحویل یک سالن و مدیریت صحیح عملی شدن آن را تجربه کنند.

وی متذکر شد: در صورت پاسخ ندادن به این پرسش و عدم عکس‌العملی مؤثر به این درخواست وجود برخی مسائل در ورزش کاشان پررنگ می‌شود. 

انتهای پیام/63010/ج40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول