اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاگردان دبیری به دنبال چهارمین پیروزی متوالی

فوتسال دبیری تبریز یک گام تا رده سومی

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال دبیری تبریز برای رسیدن به مکان سوم جدول به مصاف شهرداری ساوه می‌رود.

فوتسال دبیری تبریز یک گام تا رده سومی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال میزبان شهرداری ساوه است.

دبیری تبریز در سه هفته گذشته با کسب پیروزی‌های درخشان به رده چهارم جدول صعود کرده است. این تیم ابتدا راه ساری را در خانه حریف با نتیجه چهار بر یک شکست داده است. شاگردان دکتر دبیری و حسین قضایی در تبریز مقابل فرش آرای مشهد با نتیجه شش بر چهار به پیروزی رسیده و بالاخره هفته گذشته نیز ارژن فارس در شیراز با نتیجه پنج بر یک مغلوب دبیری تبریز شد.

تیم دبیری تبریز در حال حاضر با  31 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفته است. شهرداری ساوه نیز با 19 امتیاز تیم دهم جدول است.

بازی رفت دو تیم در ساوه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

بازی فوتسال دبیری تبریز با شهرداری ساوه روز جمعه 13 بهمن ساعت 16 برگزار خواهد شد.

نتایج تیم دبیری در دور برگشت تا هفته ششم دقیقا مشابه دور رفت بوده است. این تیم در مصاف با تیم‌های فرش آرای مشهد، هلال احمر آذربایجان‌شرقی، ارژن فارس و راه ساری در هر دو بازی رفت و برگشت به پیروزی رسیده و هر دو بازی را به  شهید منصوری قرچک و شهرداری تبریز واگذار کرده است.

افشین دبیری: در هر بازی برای کسب حداکثر امتیاز به میدان می‌رویم

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: در هر بازی برای کسب حداکثر امتیاز به میدان رفته و مقابل تیم شهرداری ساوه نیز با تفکرات هجومی وارد میدان خواهیم شد.

افشین دبیری گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که هر بازی باید تاکتیک‌های لازم و جدی گرفتن حریف مقابل بدون در نظر گرفتن جایگاهش، تصمیمات لازم اتخاذ شود و برای به دست آوردن حداکثر امتیازات و تفاضل گل بهتر، با غیرت و تعصب و اتحاد کامل به میدان رفت و موجب خوشحالی تماشاگران تیم شد.

فرزین دبیری: چهارمین پیروزی متوالی را کسب می‌کنیم

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: مقابل شهرداری ساوه به چهارمین برد متوالی خود دست خواهیم یافت.

فرزین دبیری افزود: برای اینکه همچنان در کورس تیم‌های بالا جدولی قرار داشته و بتوانیم تیم شهید منصوری را گرفته و به رده سوم صعود کنیم، باید در مقابل تیم شهرداری ساوه به پیروزی برسیم.

وی افزود: تیم دبیری در سه هفته اخیر بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و امیدواریم تا پایان فصل با تداوم این روند بهترین عنوان تاریخ فوتسال  تبریز را کسب کنیم.

ساعت بازی دبیری تبریز با شهرداری ساوه 16 است

سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: زمان بازی تیم‌های دبیری تبریز با شهرداری ساوه ساعت 16 روز جمعه 13 بهمن است.

فرزاد کاویانی تبریز گفت: طی برنامه جدید کمیته فوتسال کشور زمان تمام رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تا پایان فصل ساعت 16 اعلام شده است.

وی افزود: تیم فوتسال دبیری تبریز روز جمعه 13 بهمن میزبان شهرداری ساوه بوده که این بازی ساعت 16 در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

حسین قضایی: به بازیکنانم هشدارهای لازم را داده‌ام

حسین قضایی اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز در بهترین شرایط  تاکتیکی قرار داشته و بازیکنان از لحاظ روحی روانی نیز برای بازی روز جمعه آماده هستند و ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز این بازی، چهارمین برد متوالی خود را جشن گرفته و فاصله خود را با سه تیم اول جدول کاهش خواهیم داد.

مربی تیم فوتسال دبیری تبریز مهم‌ترین نگرانی خود را احتمال دست‌کم کردن حریف توسط بازیکنانش ذکر کرده و افزود: در لیگ برتر فوتسال تیم ضعیفی وجود ندارد و ساده شمردن حریف و بازی با غرور کاذب، می‌تواند تاوان سنگینی را به همراه داشته باشد و من هشدارهای لازم را به بازیکنانم داده‌ام. 

انتهای پیام/60002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول