اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

سارق طلافروشی پس از نیم ساعت در مشهد دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: فردی که اقدام به سرقت از طلافروشی در محدوده رضاشهر مشهد کرده بود، پس از نیم ساعت توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

سارق طلافروشی پس از نیم ساعت در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در کلانتری قاسم‌آباد مشهد اظهار کرد: در پی سرقت‌های پی‌درپی شهرک غرب مشهد و پیگیری‌های پلیس آگاهی این منطقه، روز گذشته یک فقره سرقت در ساعت 9:45 دقیقه صبح از یک طلافروشی در محدوده رضاشهر گزارش شد.

وی در ارتباط با نحوه سرقت ادامه داد: فردی موتورسوار وارد مغازه طلافروشی واقع در رضاشهر می‌شود و با تهدید چاقو اقدام به سرقت 600 گرم طلا و یکصد و 53 عدد انواع سکه و همچنین مبلغ یک میلیون و 750 هزار تومان کرده است.

کریمی عنوان کرد: پس از گزارش صاحب مغازه نیروهای پلیس در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند و مشخصات سارق به تمامی مراکز اعلام و پرونده به طور ضربتی پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: پس از گذشت نیم‌ساعت از وقوع سرقت یکی از طلافروشان واقع در کوی امیر به پلیس 110 اعلام می‌کند که دو جوان قصد فروش مقادیر بسیاری طلا که فاکتور فروش ندارد کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های آگاهی کلانتری آبکوه سریعا به محل اعزام می‌شوند و متهم اصلی که 26 سال سن دارد را دستگیر می‌کنند، همدست متهم در مغازه کناری طلافروشی با در دست داشتن کیسه مشکی سکه‌های طلا نیز شناسایی و دستگیر می‌شود.

کریمی یادآور شد: متهمان صبح امروز به مراجع قضایی معرفی شدند و تمامی طلاجات سرقتی به مالباخته برگردانده شد.

انتهای پیام/70018/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول