اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی:

نمایشگاه «دست برتر» با حضور میهمانان خارجی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاهی در روز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان دست برتر با حضور میهمانان خارجی در مشهد برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «دست برتر» با حضور میهمانان خارجی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خوراکیان ظهر امروز در یک نشست خبری در محل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی اظهار داشت: برنامه‌ای به عنوان چله انقلاب از 9 دی تا روز پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده بودیم که امروز به اوج آن برنامه رسیده‌ایم.

وی عنوان کرد: دو مجموعه نمایشگاهی با عنوان ایران هسته‌ای و رویای آمریکایی و همایش‌های رویای آمریکایی و دست برتر داریم که در نمایشگاه رویای آمریکایی نگاهی مستند به منابع رسمی و تایید شده آمریکا خواهیم داشت، همچنین برخی از آسیب‌ها و مشکلات جامعه آمریکا را از زبان خود میهمانانی که از این کشور داریم خواهیم شنید.

خوراکیان افزود: احساس می‌کنیم شناساندن برخی از ویژگی‌های جامعه آمریکا برای جوانان کشورمان اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیر عامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی تصریح کرد: اگر جامعه غرب به موفقیت‌هایی رسیده، در سایه ظلم به ملل بوده و باعث عقب ماندگی و تضعیف و محرومیت دیگر کشورها بوده‌اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ما شاهد این ویژگی‌های آمریکا بوده‌ایم و در این میان افرادی که اعتقادی به ارزش‌های دینی ندارند و از خود جوامع غرب هستند بدین ضعف‌ها اشاره می‌کنند.

خوراکیان یادآور شد: این نمایشگاه نقد درونی جامعه غرب است و اصلاً صحبتی از مسائل دینی و ارزشی ما به میان نخواهد آمد و آن چیزهایی که خودشان بد می‌دانند را بیان خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در 1000 نقطه کشور و در 30 استان در 69 دانشگاه، 27 مسیر راهپیمایی و 250 مدرسه منتخب برگزار خواهد شد.

مدیر عامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: پنجشنبه هفته جاری در تالار صبا مشهد ویژه دانش‌آموزان نمایشگاه دست برتر برگزار خواهد شد و هدف عمده ما بیان لایه‌های زیرین آمریکا برای نسل جوان است که مستقیم از زبان کسانی است که در آنجا زندگی می‌کنند از جمله مرلین میلر، کارگردان امریکایی،دکتر جیمز بارت، استاد دانشگاه آمریکا، مونیکا ویت، سرباز امریکایی و برخی دیگر که در این جمع حضور دارند.

این مسئول متذکر شد: آن چیزی که در جمع‌بندی این برنامه است این است که ما در موقعیت تاریخی خاصی قرار گرفته‌ایم که جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین کننده‌ای در آینده جهان دارد، این حرف از زبان تحلیل‌گران و اندیشمندان خارجی است و بسیاری از آنان هیچگونه دوستی با ما ندارند.

انتهای پیام/70028/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول