اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله فجر

بخش‌های مراقبت‌ ویژه بیمارستان آشتیان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: بخش‌های مراقبت‌ ویژه بیمارستان شهرستان آشتیان همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

بخش‌های مراقبت‌ ویژه بیمارستان آشتیان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک بعد از ظهر امروز در این مراسم گفت: بخش مراقبت ویژه قلب در بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان آشتیان با چهار تخت بستری و با شش تخت مراقبت‌های ویژه نقش مهمی را در تکمیل چرخه درمانی در این شهرستان دارد.

سیدمحمد جمالیان اظهار داشت: راه‌اندازی این دو بخش با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد ریال توسط نیکوکاران این شهرستان انجام شده است که این عمل خیرخواهانه سبب جلوگیری از اتلاف وقت و از دست رفتن زمان طلایی درمان شده است.

به گفته وی ایجاد بخش‌های مراقبت ویژه در آشتیان علاوه بر پاسخگویی تخصصی به نیاز درمانی مردم و کاهش زمان رسیدن بیمار به مرکز مراقبت‌های ویژه این شهرستان نسبت به اعزام بیمار به اراک، بیماران فراهان و تفرش را نیز پذیرش و از اعزام به مراکز درمانی اراک بی‌نیاز می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطر نشان ساخت: با بهره‌برداری بخش‌های مراقبت‌های ویژه در آشتیان و عدم نیاز اعزام بیماران به اراک مشکلات درمانی آشتیان، فراهان و تفرش تا حدود زیادی برطرف شده است.

جمالیان گفت: در نظام سطح‌بندی بیمارستانی کشور تا سال 93 سهم تخت‌های بستری در بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان از 35 تخت فعلی به 43 تخت ارتقاء یافته است.

وی عنوان کرد: در نیمه دوم امسال با استقرار متخصص قلب و عروق در آشتیان بستر درمان تخصصی این بیماران فراهم شده و ایجاد بخش سی سی یو نیز با این هدف بوده است.

وی عنوان کرد: در نیمه دوم امسال و با استقرار متخصص قلب و عروق در آشتیان و ایجاد بخش سی سی یو بستر درمان تخصصی بیماران فراهم شده است.

انتهای پیام/87009/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول