اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با فارس:

با غلبه بر راهیان لیگ برتری می‌‌شویم/ با تفکرات سنجری آشنا هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه در صورتی که بتوانیم مقابل راهیان کرمانشاه پیروز شویم، قول صعود به لیگ برتر را خواهم داد، گفت: با تفکرات سرمربی تیم کرمانشاهی آشنا هستم.

با غلبه بر راهیان لیگ برتری می‌‌شویم/ با تفکرات سنجری آشنا هستم

جمشید غدیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از دیدار این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان اظهار کرد: در دو هفته آینده لیگ دسته اول، رقابت فشرده‌ای با رقیبان خود خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه فکر می‌کنم، احمد سنجری مربی تیم راهیان کرمانشاه تیم ما را خوب بشناسد، گفت: ما نیز شناخت کاملی از این تیم و تفکرات تاکتیکی سنجری، مربی جدید راهیان داریم و بر اساس همین شناخت به مصاف حریف کرمانشاهی خود می‌رویم.

غدیری به بیان دلایل شکست این تیم در برابر راهیان کرمانشاه در نیم فصل اول و در حالی که شهرداری میزبان بود، پرداخت و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین دلایل ناکامی‌های ما در اوایل نیم فصل نخست، مشکلات روحی و روانی به جا مانده از سال قبل بود که منجر به شکست در برابر راهیان کرمانشاه نیز شد.

وی یکی دیگر از دلایل باخت به راهیان در نیم فصل نخست را به دلیل زیرکشت بودن ورزشگاه تختی یاسوج دانست و تصریح کرد: در نیم فصل اول برای تمرین در این زمین 30 متر از دروازه بالا و 30 متر از دروازه پایین را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل بچه‌ها در روزهای مسابقه با دروازه حریف بیگانه بودند و این موضوع روی کارهای دفاعی تیم هم اثر گذاشته بود.

 سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه اگر با روند کنونی تیم ما بتواند راهیان را در کرمانشاه شکست دهد به همه هواداران تیم قول لیگ برتری شدن را خواهم داد، افزود: تیم ما ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی شرایط تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای این بازی خوب توصیف کرد و بیان داشت: تیم راهیان یکی از تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور است و آن‌ها ناامید از موفقیت برای راهیابی به صدر جدول نیستند.

غدیری با اشاره به اینکه در بازی با راهیان، چهار بازیکن خود را در اختیار نداریم، ابراز داشت: مصطفی چراغی، سلمان شهبازی، محمد آقامحمدی را نخواهیم داشت و وضعیت علی ابوالفضلی نیز برای این دیدار در هاله‌ای از ابهام است.

وی دلیل عدم حضور احتمالی علی ابوالفضلی در دیدار با راهیان کرمانشاه را عمل میخچه پا عنوان کرد و اذعان داشت: امیدواریم که وی به این بازی برسد تا بتوانیم از همه توان هجومی خود در برابر راهیان استفاده کنیم، اما این بازیکن به حتم به بازی با شهرداری تبریز در هفته آینده که میزبان هستیم، خواهد رسید.

غدیری به نوع بازی تیم خود در این دیدار اشاره کرد و گفت: در این بازی ابتدا سعی می‌کنیم جلوی تهاجمات این تیم را ببندیم و با توجه به تفکرات دفاعی این تیم، با یک بازی هوشیارانه در دفاع و حمله، نتیجه بازی رفت را تلافی کنیم.

وی، فرشاد سالاروند و آچیله، بازیکن آفریقایی را از بهترین بازیکنان راهیان نام برد و گفت: برای مهار این دو بازیکن هم برنامه داریم.

انتهای پیام/2571/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول