اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع گلزن و بازیکن بومی تیم شهرداری یاسوج:

بازیکنان شهرداری یاسوج برای صعود به لیگ برتر دچار غرور کاذب نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: به حمایت و توجه بیشتر مسئولین استان برای صعود به لیگ برتر نیاز داریم و در این مسیر هیچ‌گاه دچار غرور کاذب نخواهیم شد.

بازیکنان شهرداری یاسوج برای صعود به لیگ برتر دچار غرور کاذب نمی‌شود

مجید نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در یاسوج پیش از دیدار تیم فوتبال شهرداری یاسوج صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم یادآوران شلمچه در هفته هجدهم جام آزادگان اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند که امیدواریم این شرایط تا پایان فصل حفظ شود.

نجاتی افزود: در چند وقت اخیر بسیار خوب کار کردیم و بازیکنان با رفاقت و صمیمیتی که داشتند توانستند شهرداری را با هدایت کادر خوب فنی به صدر جدول برسانند.

وی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کادر مربی‌گری به خصوص سرمربی شیرازی این تیم گفت: آقای غدیری و سایر اجزای کادر فنی در ایجاد این صمیمیت و همدلی در میان بازیکنان نقش ویژه‌ای داشته‌اند و امیدوارم بتوانیم در ادامه نیز همین روند را به خوبی ادامه دهیم.

مدافع تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پاسخ به این سؤال که توجه و حمایت مسئولان ارشد استان از تیم شهرداری یاسوج را چگونه ارزیابی می‌کنی، افزود: در این برهه زمانی و با توجه به صدرنشینی و لزوم حفظ آن تا پایان فصل نیاز به حمایت و توجه بیشتری از سوی مسئولان استان داریم.

نجاتی افزود: تیم شهرداری متعلق به همه مردم استان بوده و مسئولین باید دست در دست هم داده و با حمایت متفاوت از گذشته کار کنند که در فصل بعد این تیم پر طرفدار را در لیگ برتر ببینیم.

وی در ادامه افزود: تیم یادآوران شلمچه به رغم این که در رده‌های پایین جدول لیگ قرار دارد اما در بازی رفت نشان دادند که از نظر داشته‌های تیمی آن چنان هم ضعیف نیستند و حوادث آن‌ها را در این وضعیت قرار داده است.

مدافع گلزن و بومی تیم شهرداری یاسوج گفت: بازیکنان ما در هیچ یک از بازی‌های آینده خود به دلیل در صدر بودن دچار غرور کاذب نخواهند شد و از این بازی به بعد همه دیدارها برای ما حکم فینال دارد.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول