اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه دستاوردهای ادارات و نهادهای دولتی گناوه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای ادارات و نهادهای دولتی در دولت نهم و دهم در بازارچه ساحلی شهرداری با حضور مسئولان شهرستان گناوه گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای ادارات و نهادهای دولتی گناوه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه در این مراسم با اشاره به حضور ادارات و نهادهای دولتی در این نمایشگاه، اظهار داشت: در این نمایشگاه، دستاوردهای بیش از 40 اداره و نهاد دولتی در دولت نهم و دهم به معرض دید عموم گذاشته شده است.

امام حسنی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه غرفه‌هایی موجود هستند که اقدام به عرضه مستقیم کالا با تخفیف 25 درصدی در راستای خدمات طرح تنظیم بازار کرده‌اند و اگر نقصی هم در برگزاری نمایشگاه دیده می‌شود، به علت کمبود زمان بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 22 بهمن‌ماه، صبح‌ها از ساعت هشت تا 12 و عصرها از ساعت سه تا هشت شب در بازارچه ساحلی شهرداری گناوه در همجواری چهارراه هنر دایر است و در این ساعات پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

فرماندار شهرستان گناوه نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: بحث نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای ادارات و نهادهای دولتی فرصتی مغتنمی برای تبلیغ فعالیت‌های آنهاست و بنا به فرموده امام خمینی(ره)، باید کارها را به مردم گفت تا شیاطین نگویند که کار نشده است.

غلام‌علی حبیبی‌منش گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری دشمن به دنبال مأیوس و دلسرد کردن مردم است و شما با عملکردهای خودتان باید مردم را امیدوار کنید.

وی عنوان کرد: هم باید کار کرد و هم باید کارها را به مردم گفت و کم‌گویی و زیاده‌گویی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته نباید انجام بگیرد و باید کارها را به همان شکل انجام شده و همان اندازه که کار شده بیان کرد.

فرماندار گناوه تأکید کرد: این کار نتیجه تلاش شما و همکارانتان و جمع زیادی است و تبلیغ و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صورت گرفته نباید به منزله ریا تلقی شود، چرا که ما با این کار در پی آن نیستیم که بگوییم کار را ما انجام داده‌ایم و این کار مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار است.

وی در پایان گفت: این کار بنا به گفته مقام معظم رهبری موجب امیدواری مردم و یأس دشمن خواهد شد، بنابراین باید کارهای صورت گرفته و دستاوردهای به دست آمده را بیان و تبلیغ کرد و به همین لحاظ این نمایشگاه فرصتی مناسب برای بیان کارهای انجام شده به جامعه است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول