اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در گلستان:

مددجویان به سمت استقلال و تولید حرکت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) باید به سمت استقلال و تولید در جامعه حرکت کنند.

مددجویان به سمت استقلال و تولید حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی بعدازظهر امروز در جشن خودکفایی یک‎هزار و 500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمیته امداد امام زمینه مناسبی برای کار و تلاش مددجویان فراهم کرده و وضعیت زندگی خانواده‎های تحت حمایت بهبود یافته است.

وی مددجویان را بهترین مصداق شعار سال برشمرد و ادامه داد: تولیدات مددجویان نیاز به پشتیبانی و بازاریابی دارد، حتی این تولیدات می‎تواند در کشورهای اروپایی با قیمت‎های واقعی عرضه شوند و این کار برای کمیته امداد امام خمینی کار سختی نیست.

کار زمینه نشاط و بیکاری ایجاد انحراف می‎کند

نماینده ولی‎فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: اینکه کمیته امداد امام خمینی فقط کمک‎رسان باشد، خوب نیست، چراکه با اصول اسلام نیز مغایرت دارد، بنابراین وجه همت کمیته امداد باید برای افراد تحت پوشش، توجه به استقلال مددجویان باشد.

نورمفیدی با بیان اینکه کار کردن فواید زیادی دارد، ابراز داشت: کسی که کار می‎کند تا از دسترنج خویش ارتزاق کند، مورد لطف خداوند قرار خواهد گرفت، اما خدا انسان‎های بیکار و تنبل را دوست ندارد.

وی با تأکید بر اینکه بیکاری، افسردگی را به دنبال دارد، عنوان کرد: کار برای انسان‎ها نشاط می‎آورد و بیکاری برای انسان زمینه ایجاد انحراف را فراهم می‎کند.

دستیابی به پیشرفت‎های علمی و فناوری به برکت انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‎فقیه در گلستان استقلال اقتصادی را یک ضرورت مهم در شرایط حساس فعلی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: باید روی پای خود بایستیم تا احساس نیاز به غیر نداشته باشیم.

نورمفیدی از کار به عنوان یک عبادت که مورد تأکید اسلام نیز قرار گرفته است یاد کرد و افزود: اگر همواره جدیت و تلاش مستمر در کارها مورد توجه قرار بگیرد، یقیناً با پیشرفت و تعالی همراه خواهیم بود و رسیدن به این مهم در سایه برنامه‎ریزی درست محقق می‎شود.

وی با تأکید بر اینکه همه کارهای انجام شده به برکت انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: دستیابی به پیشرفت‎های علمی و فناوری که کشور به آنها دست یافته است، همه به برکت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2307/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول