اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر

چندین پروژه در بخش لالجین بهار به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، چندین پروژه در بخش لالجین شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

چندین پروژه در بخش لالجین بهار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر چندین پروژه با حضور جمعی از مسئولین در بخش لالجین شهرستان بهار افتتاح شد.

محوطه‌سازی نمازخانه ورودی شهر با 200 میلیون ریال اعتبار شامل تهیه و نصب آجر جالیز و اجرای پل و رمپ و مبلمان شهری یکی از این پروژه‌ها بود.

جدول‌گذاری و آسفالت معابر عمومی شهر به طول 2 هزار متر و زیرسازی آسفالت به مساحت 28 هزار متر مربع شامل هشت کوچه و همچنین محوطه‌سازی گلزار شهدای گمنام لالجین به مساحت یک هزار و 200 مترمربع با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

در ادامه سردخانه و بسته بندی سیب زمینی 2 هزار تنی در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع افتتاح شد، سپس پرورش گوسفند در اراضی روستای حسین‌آباد کارخانه قند در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

همزمان 13 طرح نوسازی اماکن دامی با هدف توسعه بخش کشاورزی و اشتغال زایی 13 نفر افتتاح شد.

در ادامه چندین پروژه شامل احداث، زیرسازی و آسفالت چهار خیابان 18 و 20 متری با زیرسازی و آسفالت ریزی و جدول‌گذاری به مساحت 10 هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 860 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در شهر مهاجران به بهره‌برداری رسید.

همچنین ساختمان اداری شهرداری و آتش‌نشانی در زمینی به مساحت 650 مترمربع با تجهیزات کامل با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری مهاجران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تجهیز سطح شهر به مبلمان شهری و ایجاد ست ورزشی در میدان اصلی شهر با اعتباری بالغ بر 340 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که در این شهر افتتاح شد.

انتهای پیام/89001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول