اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر خبر داد

برگزاری جشنواره ساخت تندیس برفی در فریدون‌شهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر از برگزاری ششمین جشنواره ساخت تندیس‌های برفی در روز جمعه 20 بهمن ماه جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره ساخت تندیس برفی در فریدون‌شهر

محمود یوسلیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جشنواره تندیس برفی در فریدون شهر اظهار کرد: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ششمین دوره مسابقات ساخت تندیس برفی در فریدون شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: محل ساخت این تندیس برفی در محل اسکی این شهرستان است که روز جمعه هفته جاری 20 بهمن ماه از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدون شهر تصریح کرد: این جشنواره ظرفیت ساخت 120 تندیس برفی را دارد که علاقمندان می توانند با آوردن وسایل مورد نیاز در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: تندیس‌ها مورد داوری قرار می‌گیرند و 34 تندیس برتر این جشنواره به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جوایزی را دریافت می‌کنند.

یوسلیانی گفت: داوران این جشنواره از هنرمندان رشته معماری، هنر و مجسمه سازی هستند.

وی معیار امتیازبندی تندیس‌های برفی را عناصر فرهنگی و ارزش‌های اسلامی، خلاقیت و نوآوری، ذوق و سلیقه هنری زیبایی، ظرافت تندیس ترکیب‌بندی و توجه به تناسب و تعادل تندیس عنوان کرد.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول