اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران

مدیر عامل آب منطقه‌ای هرمزگان معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با حضور مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون برنامه ریزی استانداری هرمزگان و مدیران صنعت آب و برق استان برگزار شد.

مدیر عامل آب منطقه‌ای هرمزگان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای هرمزگان،‌ طی این مراسم محمدباقر حیدری به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب منطقه ای هرمزگان معرفی و از خدمات  جعفر زیرراهی در طول زمان مسئولیت قدردانی شد.

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب کشور در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مهندس زیرراهی امیدواری خود را در خصوص اینکه این تغییرات کمکی برای پیشرفت صنعت آب کشور غزیزمان باشد ابراز کرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران سازنده تمام سدها، تاسیسات آبی با پیمانکاران خارجی بود که با پیروزی انقلاب بزرگ ایران هم اکنون بدون نیاز به کمک کشورهای دیگر ما جزو 5 کشور برتر دنیا در سد سازی و نگهداری از تأسیسات آبی است.

حاج رسولی در ادامه افزود: اکنون کشور ایران بیش از 145 سد با حجم 50 میلیارد  متر مکعب در حال بهره‌برداری دارد.

این مسئول کمبود نزولات جوی را بزرگ‌ترین دل نگرانی خود و مسئولان صنعت آب دانست و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی کشور ایران 75 درصد خاک کشور ما جزو مناطق خشک، فرا خشک و نیمه خشک است که طی 10 سال اخیر با وجود کمبود بارندگی‌هایی که داشتیم وارد دوران خشکسالی شدیم و بحران شدیدی گریبان گیر صنعت آب کشور شد که با وجود برنامه‌ریزی‌هایی که در بخش تأمین آب کشور داشتیم این بحران کمتر شد.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول