اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

ایران جزو 10 کشور برتر در المپیاد علمی است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب، جزو 10 کشور برتر المپیادهای علمی دنیا است.

ایران جزو 10 کشور برتر در المپیاد علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان نمونه دولتی الزهرا در همدان اظهار داشت: افتتاح کلاس جغرافیا و زیست‌شناسی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای توسعه علمی است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در سایه فرهنگ و آموزه‌های دینی در راستای توسعه علمی و توانمندی کشور حرکت می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در ادامه تصریح کرد: دانشمندان ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و تهاجمات دشمنان موفق شده در عرصه‌های علمی توانایی و افتخارات بسیاری را برای کشور به وجود آوردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای منابع و ثروت‌های زیادی است افزود: انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از منابع زیاد طبیعی و خدادادی در راستای توسعه کشور استفاده کرده است.

مظاهری در ادامه با بیان اینکه ایران دارای 62 درصد منابع معدنی است گفت: یکی از سرمایه‌های ایران اسلامی جوانان هستند که با تکیه بر این سرمایه به اوج اقتدار می‌رسیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ایران دارای توانمندی موشکی، نیروهای مسلح با تفکر بسیجی، در بین 198 کشور بیست و نهمین کشور دنیا است که دارای تکنولوژی نانو است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان اضافه کرد: در حال حاضر ایران هشتمین کشور هسته‌ای است و هفتمین کشوری که موفق به ارسال ماهواره به فضا شده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت انقلاب در دنیا محور تشیع و مصداق بارز مردمسالاری دینی است و جزء 10 کشور برتر در المپیادهای علمی به شمار می‌رود.

مظاهری در پایان خاطرنشان کرد: رشد علمی ایران 11 برابر نرخ میانگین دنیا است و در حال حاضر هم ردیف کشورهای اروپایی مثل فرانسه در مسیر رشد علمی حرکت می کنیم و این در حالی است که آنها توقف نکرده و راه خود را می‌روند و ما به رشد علمی خود سرعت بیشتری بخشیده‌ایم. 

انتهای پیام/89019/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول