اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اختلاف سران قوا جبهه استکبار را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اختلاف سران قوا جبهه استکبار را تقویت می‌کند.

اختلاف سران قوا جبهه استکبار را تقویت می‌کند

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هنوز مدت زمان چندانی از ارشاد و اخطار مقام والای ولایت نمی‌گذرد که همگان را دعوت به وحدت کرده و به ویژه سران قوا را توصیه موکد که اختلاف آراء و نظرات را به میان مردم نکشانید و حتی از وحدت‌شکنان به خائن تعبیر کردند

وی با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر افزود: امروز مردم با شیرینی‌های ایام الله دهه فجر کام روایند و دست آوردهای هوا فضا و دست‌آوردهای بی‌مانند دفاعی کشور و فن‌آوری‌ها و نوآوری‌های مدرن را جشن گرفته و با شور و هیجان سدشکنی‌های تحریم را به نظاره نشسته‌اند.

نکونام همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمن در راستای براندازی نظام خاطرنشان کرد: دشمن قدار و کینه توز از خشم و عصبانیتِ این دست‌آوردها می‌رود تا از هر موضوعی چالشی دست و پا کند و آرامشی هرچند برای چند لحظه برای خود بیافریند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آنچه در مجلس ایران امروز گذشت، شگفت آور بود اظهار داشت: در چنین شرایطی به ناگه توسط سران قوا از سر غفلت یا اسارت نفس یا تحریک این و آن، همان آفریده می‌شود که دشمن در رؤیا جستجویش می‌کرد، همان آفریده می‌شود که حتی دشمن هم به شگفت آمده و همین را اظهار می‌کند که آنچه در مجلس ایران امروز گذشت، شگفت آور بود.

وی در خطاب به روسای دولت و مجلس، تصریح کرد: براستی باید به آقای رئیس جمهور و آقای رئیس مجلس گفت أین تذهبون، به کدام سو، برای کی، برای چی، مگر سر سفره شخصی خود نشسته‌اید که مجاز و مختار باشید هر چه بگوئید و هر چه انجام دهید.

نکونام ادامه داد: مگر شما چیزی از خود دارید که بخواهید به دلخواه هزینه کنید، مگر اعتبار شما، ریاست شما، جایگاه و شهرت و مقام شما، از اسلام عزیز و از امام راحل و شهدای عزیزمان نیست، اگر سرباز امام و انقلاب اسلامی هستید که هستید قطعاً این روش از شئون اسلام نیست.

وی تصریح کرد: اگر برای مردم و جمهور اسلام خواه و پایه گزار نظام اسلامی می‌کوشید که می‌کوشید قطعاً مردم این شیوه و روش را نمی‌پسندند، اگر دنیازدگی و خودمحوری است که امید است نباشد بر خسارت دنیا و آخرت باید گریست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جریحه دار شدن ملت از این واقعه ابراز داشت: می‌توان اینگونه نبود، می‌توان بیش از اینها حلم پیشه کرد، می‌توان از منافع جایگاه‌ها از منافع جایگاه‌ها کوتاه آمد، می‌توان اختلاف برداشت‌ها از قانون و اختلاف آراء را در جای خود حل و فصل کرد، می‌توان در سایه ایمان و تقوی ایثار کرد و اندک آبروی به دست آمده در سایه نظام اسلامی را هم تقدیم کرد و سکوت کرد.

وی با بیان اینکه در مکتب پرافتخار تشیع سرسپردگی و سلم در برابر ولی امر از عوامل نجات و از عوامل سعادت دوسر است بیان داشت: میادین سخت آزمون لحظه به لحظه سخت‌تر از پیش، پیش رویمان هست هم از روسیاهی تاریخ، هم از خذلان در ملأ اعلی باید ترسید که عمرها و مناصب به سرعت گذرا و فرصت‌‎ها رو به پایان است.

نکونام بر ضرورت وحدت در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز دنیای کفر و شرک و نفاق در مقام ریشه کن کردن کشور هستند، باید مسئولان خود آسیب رسان به کشور نباشند تا بتوانیم در این عرصه همپای مردم را که با تجربه‌های تاریخی بلند محکم و مقاوم پای نظام ولائی خود ایستاده‌اند مراقب باشیم تا خواصی عقب مانده از مردم نباشیم.

انتهای پیام/68001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول