اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

هویت‌بخشی به آزادیخواهان مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی الگوی دیگر ملل آزاده جهان است، گفت: انقلاب اسلامی به آزادیخواهان جهان، هویت و اقتدار بخشید.

هویت‌بخشی به آزادیخواهان مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

علی‌نعمت چهاردولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمت بخشید، اظهار داشت: ایمان به خدای متعال، حضور مردم در صحنه و ولایت‌پذیری سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بر ابرقدرت‌ها بود.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نیز در همین سه موضوع خلاصه می‌شود، افزود: امروز جمهوری اسلامی به نماد مقاومت و اقتدار تبدیل شده و دیگر ملل مسلمان و آزاده در پی الگوبرداری از آن هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی منشأ بیداری اسلامی در جهان است،‌ خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه‌های علمی، فناوری و هسته‌ای در جهان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی مقابله با ظلم و ستم بود، افزود: حضور دین در بطن جامعه از یک سو و تأمین استقلال و آزادی مردم از سوی دیگر را می‌توان از دیگر دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی برشمرد.

چهاردولی با اشاره به اینکه دشمن با هر ترفندی در پی مقابله با انقلاب اسلامی است، دلیل آن را ترس و واهمه استکبار از این نظام الهی دانست و ابراز داشت: دنیای سلطه امروز با تحریم و تهدید می‌خواهد مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کند در صورتی که نمی‌دانند مردم با اعتقاد این نظام را انتخاب کرده و همواره مدافع آن خواهند بود.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: به طور قطع مردم با حضور چشمگیر خود در صحنه بار دیگر رأی آری به موجودیت نظام می‌دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید با ولایت‌پذیری و وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی و زمینه پیشرفت و تعالی ایران اسلامی را فراهم آوریم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه برای ساختن ایران راهی طولانی و سخت در پیش داریم، تأکید کرد: موفقیت در این مسیر در گرو همدلی و همگامی مردم و مسئولان با یکدیگر است پس باید در این زمینه پیشگام شد.

انتهای پیام/89002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول