اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید فرمانده سپاه فجر از نمایش مد و مانکن در شیراز

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر فارس به شدت از مدیرانی که نمایش مد و مانکن را در شیراز برگزار کردند ابراز گلایه کرد.

انتقاد شدید فرمانده سپاه فجر از نمایش مد و مانکن در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در جمع اعضای بسیج حقوقدانان دادگستری فارس اظهار داشت: خانواده شهدا، متدینان و حزب‌اللهی‌ها از اوضاع فرهنگی شیراز راضی نیستند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در هتل با مجوز یکی از دستگاه‌های علمی نمایش مانکن به راه می‌اندازند و نام سومین حرم اهل بیت (ع) را لکه‌دار می‌کنند.

غیب‌پرور تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی که نان نظام را می‌خورند چگونه چنین تصمیماتی می‌گیرند،اف بر مدیرانی که چنین تصمیم‌هایی اتخاذ می‌کنند.

وی ادامه داد: هنوز چند روز از سخنان مقام معظم رهبری نگذشته که تاکید فرمودند هر کس ندای اختلاف سر دهد در خط دشمن است که به جان هم افتاده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: اگر به عمد اجحافی در مورد انقلاب انجام دهیم هزاران خانواده شهید از ما نمی‌گذرند، شهدا خون ندادند که ما به جان یکدیگر بیافتیم.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: در صدر اسلام بسیاری از دشمنی‌ها به سبب شخصیت خود پیغمبر عیان و در زمان امیرالمومنین عقده‌ها گشوده شد.

غیب‌پرور ابراز داشت: کسانی که امروز سر دشمنی و تقابل با رهبری دارند در گذشته نیز دلشان با امام نبود، اما سیطره شخصیت ایشان باعث می‌شد که شرایط برای دشمنی مهیا نباشد و بغض‌های نامبارک اکنون ترکیده است.

وی بیان داشت: خداوند بر ما منت نهاده که در زمان انقلاب و امام عمر خود را می‌گذرانیم و نباید برخی کاستی‌ها را به پای نظام و انقلاب بنویسیم.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: از ابتدا قرار نبود که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم این‌گونه باشد، اما برخی بی‌مدیریتی‌ها کار را به اینجا کشاند.

به گفته این مسئول، بسیاری از علما و دین‌خواهان در طول تاریخ جان خود را گذاشتند، اما تقدیرشان نبود که استقرار حکومت دینی را ببینند حکومتی که برآمده از تفکر مرجعیت شیعی باشد.

غیب‌پرور اذعان داشت: خدا بر ایرانیان منت نهاد که محی‌الدین و مجد‌الاسلام شوند و الگویی نو برای حکومت حتی به برخی از کشورهای اسلامی ارائه دهند که در کشور داری پیرو تفکر لیبرالیستی حاکم بودند.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول