اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 20 محفل تخصصی قرآن در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 20 محفل تخصصی قرآن در کنگان خبر داد.

برگزاری 20 محفل تخصصی قرآن در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست مسئولان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، موجبات عزتمندی و اقتدار این نظام شد و هر روز بر عزت این کشور افزوده شده است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی با هدف تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ارزش و اهمیت زیادی دارد که در کنگان به این مهم توجه زیادی داشته‌ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 20 محفل تخصصی قرآن در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کنگان، 20 محفل تخصصی قرآن از ابتدای سال 91 تاکنون در این شهرستان برگزار شده است.

اهرمی تصریح کرد: جذب نوجوانان و جوانان برای آشنایی با کلام‌الله مجید از جمله مواردی است که اداره تبلیغات اسلامی کنگان در برگزاری محافل قرآنی دنبال می‌کند.

وی گفت: محافل قرآنی فرصتی است تا در آن قاریان مطرح به ارائه قرائت خود بپردازند و نوقاریان از تجربیات قاریان مطرح و پیشکسوت استفاده کنند.

اهرمی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی گامی ارزشمند برای تقویت معنویت در بین جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به فعالیت مداحان این شهرستان از اجرای 150 برنامه مداحی هفته وحدت در کنگان خبر داد و اذعان داشت: از طریق رایزنی و برپایی جلسات کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی کنگان، 150 برنامه مداحی از جمله مولودی‌خوانی و و قرائت شعر در ستایش نبی مکرم (ص) و امام صادق (ع) توسط اعضاء این کانون در سطح مساجد و محافل گرامیداشت هفته وحدت در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در پایان اضافه کرد: فعالیت مداحان و سایر تشکل‌های دینی در کنگان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی با کیفیت مطلوبی تداوم دارد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول