اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 164

مصطفوی: دشمن در انتخابات پیش‏رو درصدد بحران‌آفرینی است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن در انتخابات پیش‏روی ریاست جمهوری درصدد بحران‌آفرینی است و باید همگان هوشیار باشند.

مصطفوی: دشمن در انتخابات پیش‏رو درصدد بحران‌آفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علیرضا مصطفوی در نشست سیاسی و فرهنگی که در حسینیه روستای دیزج شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شکوفایی و رشد ملت ایران شد و نشان داد این ملت اگر زیر با استعمار و استکبار نبود اکنون یکی از ابرقدرت‌های جهان در عرصه علم و فناوری بود.

وی افزود: البته اکنون نیز ما در بسیاری از رشته‌های علمی جزو کشورهای پیشرو و تراز اول جهان هستیم و اینها همه نشان از هوش و استعداد ایرانی دارد که در دوران طاغوت سرکوب و یا توسط بیگانگان برای منافع آنها استفاده می‌شد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دشمنان از ما ترس و واهمه دارند و این به خاطر رشد و پیشرفت‌های ماست که باعث تحقیر آنها شده است و تمام تلاش آنها این است که این عقده حقارت خود را به نحوی جبران کنند.

 

دشمن بعد از فتنه 88 سراغ جنگ اقتصادی رفت

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور گفت: ما دارای دموکراسی‌ترین کشور دنیا هستیم و در طول این 34 سال عمر انقلاب، 34 انتخابات در سطوح مختلف انجام داده و مردم ما در سرنوشت خود مستقیماً دخالت دارند.

وی اظهار داشت: دشمنان نمی‌توانند این همه افتخار را ببینند و تلاش می‌کنند و با بحران‌آفرینی در کشور موفقیت‌های ما را تحت‌الشعاع قرار دهند و ما را که به عنوان یک کشور الگو در جهان مطرح هستیم مورد آسیب قرار دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: دشمن بعد از فتنه 88 سراغ جنگ اقتصادی و تحریم‌های به قول خودشان فلج‌کننده رفت که باعث شکاف در جامعه شود؛ اما این شکاف دامن خود آنها را در آمریکا و غرب گرفت و جنبش‌های عدالت‌خواه در این کشورها شکل گرفت و خار چشمشان شد.

مصطفوی افزود: باید هوشیار و مراقب باشید؛ چرا که دشمن در انتخابات آینده نیز درصدد بحران‌آفرینی در کشور ماست؛ بنابراین باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/2249/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول