اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف برطرف شدن ضعف ولتاژ برق

هفت پروژه اداره برق صومعه‌سرا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هفت پروژه اداره برق صومعه‌سرا با هدف برطرف شدن ضعف ولتاژ برق این شهرستان با 188 میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

هفت پروژه اداره برق صومعه‌سرا افتتاح شد

به گزارش خبر گزاری فارس از صومعه‌سرا، رئیس اداره برق صومعه‌سرا بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح هم زمان هفت پروژه تقویت برق مناطق شهری و روستایی این شهرستان با تبریک ایام‌الله سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی عزم ملی را برای ساختن ایرانی اسلامی و آباد فراهم کرد.

علیرضا تحویلداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شکوه و عزت ملت شد، ادامه داد: مسئولان نظام همواره باید خدمتگزاری صدیق و راستین برای ملت بصیر و متحد این سرزمین باشند.

وی با اشاره به افتتاح هفت پروژه برق در دهه مبارک فجر، تصریح کرد: این پروژه‌ها برای هفت منطقه صومعه‌سرا در راستای برطرف شدن ضعف ولتاژ برق آن مناطق برنامه ‌ریزی و اجرایی شده است.

این مسئول میزان اعتبار صرف شده برای هفت پروژه برقی مذکور را بالغ بر 188 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تمام این هزینه و خدمات برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و کاهش مشکلات انشعاباتی است.

وی از اختصاص بالغ بر دو میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه برق‌رسانی و کاهش ضعف ولتاژ برقی صومعه‌سرا تا پایان سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: تا پایان امسال پروژه‌های دیگری نیز در صومعه‌سرا اجرا و افتتاح می‌شود.

تحویلداری با قدردانی از همکاری مسئولان و مدیران صومعه‌سرا در اجرا و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های این شهرستان، یادآور شد: شهرداری و راه و ترابری صومعه‌سرا از حامیان صمیمی اداره برق این شهرستان هستند.

وی به افتتاح نمادین پروژه برطرف شدن ضعف ولتاژ منطقه «کوی سجاد» صومعه‌سرا اشاره کرد و متذکر شد: نصب یک خط 20 کیلومتر هوایی و ترانس 400 کابل از خدمات ارائه شده حوزه برق‌رسانی صومعه‌سرا به منطقه «کوی سجاد» است.

ا‌نتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول