اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا:

همه در برگزاری انتخابات سالم و پرشور مسئولیم

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: باید با بسیج همه امکانات در امر برگزاری انتخابات سالم و رعایت قانون و مقررات، مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

همه در برگزاری انتخابات سالم و پرشور مسئولیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، ظهر امروز فرماندار و مسئولان ادارات و نهاد‌های دولتی این شهرستان با حجت‌الاسلام قاسم‌زاده، امام جمعه شهر سی‌سخت دیدار کردند.

فرماندار شهرستان دنا در ادامه این دیدار با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) ذخیره الهی بود که خداوند برای مردم ایران اسلامی هدیه کرد تا با قیام و مبارزه خود علیه سران استکبار جهانی، دین اسلام و رسالت پیامبر  گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) احیاء شود.

حسینی رضایی با اشاره به وضع تحریم‌های دول غربی علیه ملت همیشه سرافراز ایران تصریح کرد: مردم با استقامت خود در برابر آن‌ها نتیجه گرفتند و با استفاده از ظرفیت‌های خود امروز با بحث اقتصاد مقاومتی به پیشرفت‌های عظیمی دست یافته‌اند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: باید با بسیج همه امکانات در امر برگزاری انتخابات سالم و رعایت قانون و مقررات، مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی است و این حرکت انقلابی با هماهنگی و وحدت در مقابل استکبار جهانی به یک حکومت مستحکم اسلامی تبدیل شده است.

امام جمعه دنا بیان کرد: در همان اوایل پیروزی، حرکت‌هایی علیه این ملت آغاز کردند و با  ترور و شروع جنگ تحمیلی قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند و بعد از شکست در جنگ با شروع جنگ نرم یعنی تهاجم فرهنگی و اکنون در جنگ اقتصادی به مقابله با نظام اسلامی برآمده‌اند.

قاسم‌زاده یادآور شد: اکنون نیاز است با تجربه گذشته و تربیت نیروهای خدوم و خدمت‌گزار بتوانیم ضربه آخر را بر پیکر دشمن وارد کنیم. 

وی از مسئولان خواست تا با عمل به وصیت‌نامه امام راحل و عمل به الگوی رفتار اسلامی، زمینه جذب هرچه بیشتر مردم را فراهم آورند.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول