اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

بهار اسلامی کشورهای منطقه بیانگر صدور انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: بهار اسلامی کشورهای منطقه بیانگر صدور انقلاب اسلامی است.

بهار اسلامی کشورهای منطقه بیانگر صدور انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت ‌الاسلام سیدجلال موسوی‌تبار ظهر امروز در دیدار با مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سلسله با تبریک دهه مبارک فجر گفت: پایه ‌ریزی انقلاب اسلامی ایران از زمان مشروطه و مرحوم مدرس شروع و با شهیدان نواب، ذوالقدر و واحدی‌ها ادامه یافت و در سال 57 با پرداخت بهای سنگین به نتیجه مطلوب رسید.

وی افزود: انقلاب یعنی دگرگونی همه‌ جانبه و دارای مراحل شروع، تثبیت، خودسازی و صدور است.

موسوی‌تبار در ادامه جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع مقدس را مرحله تثبیت دانست که انقلاب اسلامی آن را با اقتدار پشت سر گذاشته است.

امام جمعه سلسله گفت: انقلاب پس از خودسازی امروز وارد دشوارترین مرحله خود یعنی صدور شده است و به عنوان الگوی تمام عیار برای جهانیان قرار گرفته است.

موسوی‌تبار با بیان این مطلب که بهار اسلامی کشورهای منطقه بیانگر صدور انقلاب است، گفت: دشمنان از هر جناحی سعی بر تاختن علیه ملت ایران را داشته‌اند که تاکنون در هیچ زمینه ای از جنگ تا تحریم همه جانبه موفق نشده‌اند.

وی سیاست امروز دشمنان علیه کشور را تفرقه و اختلاف داخلی دانست و افزود: همه باید بدانند رسیدن به قله افتخارات جهانی مرهون وحدت و حرکت در سایه رهبری و ولایت است.

موسوی‌تبار با اشاره به شاخص وجود ولایت و رهبری در حکومت اسلامی ایران گفت: تنها حکومتی که در جهان مورد عنایت و توجه پیامبر و ائمه است حکومت اسلامی ایران است.

در ادامه فرماندار سلسله تداوم انقلاب را مرهون وجود رهبری و ولایت فقیه دانست و گفت: تلاش برای انتقال آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب به نسل‌های آینده وظیفه همگانی است.

اردشیر صباپور، در ادامه از افتتاح 230 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 240 نفر در شهرستان سلسله خبر داد.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول