اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان:

کار با تیم بومی در مسابقات لیگ برتر شهامت و جسارت می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: حضور مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور برای استان همدان افتخار است و این موفقیت با حضور بازیکنان و مربی بومی همدانی دوچندان شده است.

کار با تیم بومی در مسابقات لیگ برتر شهامت و جسارت می‌خواهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان، رقابت‌های تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور با حضور شش تیم قدرتمند نفت سپاهان، پتروشیمی بندر امام، باشگاه دی، دانشگاه آزاد اسلامی، پتروشیمی نوری بوشهر و علیصدر همدان در فصل جدید برگزار می‌شود که نماینده استان همدان توانسته با ترکیب بازیکنان بومی و مستعد و غیر بومی در لیگ برتر حضور پیدا کند.

عبدالرضا رضاییان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم تنیس روی میز علیصدر همدان از 70 درصد بازیکنان بومی تشکیل شده است، و این در حالی است که تمام تیم‌های از بازیکنان غیر بومی کرده‌اند اما با افتخار باید بگوییم که تیم علیصدر همدان از پنج بازیکن خوب خود سه تنیسور همدانی در ترکیب خود دارد.

وی افزود: در کنار سه بازیکن مطرح و آینده‌دار ورزش همدان علیرضا ملارجبی، علیرضا رهبر، پیمان نوروزی امسال با استفاده از تجربیات و هدایت نادر شاملو مربی تیم ملی نوجوانان ایران که از مربیان زحمت‌کش بومی همدانی است‏، همچنین عادل رکن‌شریفی، مربی جوان و خوش‌آتیه همدانی به عنوان کمک‌مربی‏، تیم خوبی راهی رقابت‌های لیگ برتر کردیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان اضافه کرد: در چهار هفته اول رقابت‌های تنیس روی میز لیگ دسته برتر برابر حریفان خود با قبول شکست در انتهای جدول رده قرار گرفتیم، اما سرمایه‌گذاری بلندمدت و حضور و کسب تجربه بازیکنان و تیم‌داری در بالاترین سطح مسابقات کشور برای اعضای هیئت مدیره مهم‌تر بوده است‏، که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پایان مسابقات دور رفت یک بازیکن غیر بومی به ترکیب اضافه خواهد شد.

رضاییان یادآور شد: یکشنبه 17 دی ماه تیم علیصدر در سالن تنیس روی میز ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم قدرتمند و متمول بانک دی که برادران عالمیان از قهرمانان به‌نام ایران و المیپکی کشور در اختیار دارد پذیرایی خواهد کرد که رقابت جوانان جویای نام همدانی در قالب تیم علیصدر دیدنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: حضور علاقمندان و تماشاگران خونگرم همدانی در سالن مسابقات و حساسیت این مسابقه، جدال صدرنشین با قعرنشین لیگ در نوع خود جالب توجه خواهد بود که امیدواریم با استقبال خوبی روبه‌رو باشیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان افزود: تا پایان هفته چهارم باشگاه دی با هشت امتیاز در صدر جدول ایستاده، پتروشیمی بندر امام با هفت امتیاز در جایگاه دوم، تیم‌های پتروشیمی نوری بوشهر و دانشگاه آزاد با کسب شش امتیاز به طور مشترک سوم هستند، نفت سپاهان پنج امتیاز، علیصدر همدان با چهار امتیاز عنوان‌های چهارمی و پنجمی جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

در هفته پنجم و پایانی دور رفت رقابت‌های تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور، یکشنبه 17 دی ماه ساعت 16 در سالن تنیس روی میز ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم علیصدر همدان از حریف قدرتمند و صدرنشین گروه بانک دی پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/2499/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول