اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

مانعی برای اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: از ناحیه شورا و شهرداری مانعی برای اجرای طرح محدوده ترافیک شهر شیراز وجود ندارد.

مانعی برای اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش بعد از ظهر امروز در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در جلسه شورا طرح دوفوریتی مصوب شد که در ایام دهه فجر تا 25 اسفند ماه امسال تخفیف 15 درصدی عوارض ساختمانی به 20 درصد افزایش یابد.

وی افزود: این موضوع در شورا تصویب و به تایید فرمانداری نیز رسید و شهروندان می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند.

زحمتکش در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: روز دوشنبه شانزدهم ماه جاری به عنوان روز سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده و لازم است تمام مسئولان فرهنگی فارس در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: استفاده از نام شهدای انقلاب در نامگذاری خیابان‌های شیراز و راه‌اندازی موزه انقلاب در شیراز برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل آینده ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری به تعهدات خود در مورد الزامات طرح ترافیک عمل کرد و در حال حاضر در زمینه تامین پارکینگ و کمک به پلیس برای نظارت بر ورودی‌ها مشکلی وجود ندارد.

زحمتکش تصریح کرد: اگر کسی از ما در مورد طرح ترافیک سئوال کند، پاسخ ما این است که از ناحیه شورا و شهرداری مانعی برای اجرای آن وجود ندارد.

انتهای پیام/2448/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول