اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری ساری:

1500 اثر به نخستین جشنواره کاریکاتور و ترافیک راه یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری از راهیابی یک هزار و 500 اثر به نخستین جشنواره کاریکاتور و ترافیک این سازمان خبر داد.

1500 اثر به نخستین جشنواره کاریکاتور و ترافیک راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس رجبی ظهر امروز در نخستین جشنواره نقاش کاریکاتور و ترافیک در سینما سپهر ساری اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم مباحث فرهنگی باید در جامعه نهادینه شود.

رجبی با بیان اینکه نخستین جشنواره کاریکاتور و ترافیک را با حضور یک هزار و 500 کودک و نوجوان برگزار کردیم، یادآور شد: 40 درصد از برنامه‌های سازمان ترافیک در طول سال مربوط به برنامه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها چشم جامعه هستند و نحوه تاثیرگذاری این جشنواره در افکار عمومی را باید ارزیابی کنند، گفت: چنانچه مسئولان در رابطه با ترافیک و فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، اقدام مؤثر داشته و این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند، به آرمان‌های سازمان ترافیک در زمینه ساماندهی و کاهش ترافیک شهری دست می‌یابیم.

رجبی با بیان اینکه در این جشنواره پنج جایزه ویژه دوچرخه برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفتیم، ادامه داد: 16 جایزه هم به 16 اثر راه یافته به بخش نهایی جشنواره اختصاص یافت و همچنین به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به 34 اثر دیگر هم جایزه دادیم و یک هزار و 500 شرکت‌کننده در این جشنواره هم بسته‌های فرهنگی دریافت کردند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری در رابطه با وضعیت ترافیک شهر ساری، اظهار داشت: هنوز هم اعتقاد داریم اگر مسئولان دست به دست هم نداده و برای کمربندی ساری چاره‌اندیشی نکنند، ترافیک ساری همچنان به صورت معضل باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه شهرستان ساری به خودی خود، دارای ترافیک نیست، گفت: اما به دلیل نداشتن کمربندی، ورودی و خروجی از مرکز شهر صورت می‌گیرد و ترافیک را به وجود آورده است.

رجبی خاطر نشان کرد: با درست شدن مسیر کمربندی، می‌توان ترافیک شهر ساری را ساماندهی کرد.

وی افزود: 30 درصد از بودجه سالانه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری، بودجه فرهنگی است و تمامی هزینه‌های برگزاری این جشنواره از محل بودجه سازمان بوده است.

سید مجتبی علوی دبیر نخستین جشنواره کاریکاتور و ترافیک نیز در سخنانی گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری تا پایان سال، اتاق کودک را افتتاح می‌کند.

دبیر نخستین جشنواره کاریکاتور و ترافیک ادامه داد: کتابخانه و گنجه کتاب را هم در سالن ترمینال ساری راه‌اندازی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر، خوابگاه رانندگان ترمینال هم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/86007/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول