اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سرای روزنامه‌نگاران ایران:

افتتاح نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران ایران در یزد

خبرگزاری فارس: مسئول سرای روزنامه‌نگاران ایران از افتتاح نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران ایران در یزد خبر داد.

افتتاح نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران ایران در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مجید امرایی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان یزد اظهار داشت: تاکنون هفت سرای روزنامه‌نگاران در سطح کشور راه‌اندازی شده که با همکاری مسئولان اجرایی و فرهنگی یزد این سرا به زودی در استان یزد هم راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: سرای روزنامه‌نگاران با هدف ایجاد فضایی مناسب برای ارتباطات و تعاملات در هفتم اردیبهشت ماه سال گذشته افتتاح شد.

امرایی، سرای روزنامه‌نگاران را یک تشکل صنفی خواند که از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حمایت خواهد کرد.

وی از استاندار یزد خواستار تامین فضای مطلوب و مناسب به منظور بهره‌برداری از این مکان تا پایان سال جاری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این مراسم رسانه‌های محلی را مهم‌ترین ابزار برای توسعه برشمرد و گفت: ارتقای کیفیت مطبوعات از زیر ساخت‌های توسعه فرهنگی است.

بهرام عبدالحسینی اظهار داشت: در روند توسعه فرهنگی، مطبوعات و رسانه‌ها به گونه دیگری دیده می‌شوند چراکه دارای جایگاه ویژه‌ای در این عرصه هستند.

وی با بیان اینکه مطبوعات محلی به دلیل جایگاه خود در استان و منطقه محل سکونت بهتر می‌توانند در توسعه همه‌جانبه نقش‌آفرینی کنند، افزود: چنانچه مطبوعات محلی به لحاظ کیفی، کار خود را رشد و توسعه دهند، می‌توان گام‌های موثری در زمینه توسعه همه‌جانبه برداشت.

عبدالحسینی با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفی مطبوعات و رسانه‌های استانی گفت: با توجه به جمعیت یزد در بعد کمی رشد قابل ملاحظه‌ای را در این عرصه داشته‌ایم و استانی که بیش از 100 سال پیشینه کار مطبوعاتی دارد، بهتر است اکنون نیز کیفیت مطلوب‌تری را داشته باشد.

مدیرکل ارشاد یزد اظهار داشت: باید بستر را فراهم کنیم و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی رشد قابل ملاحظه‌ای را در این عرصه داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مطبوعات محلی استان در حاشیه جشنواره گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند گام موثری برای پیشرفت کیفی مطبوعات یزد باشد.

در این مراسم از برگزیدگان همچنین پیشکسوتان مطبوعات استان یزد تجلیل شد.

انتهای پیام/90004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول