اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز اکران فیلم‌های جشنواره در اصفهان

«روز روشن» سینماهای اصفهان را روشن کرد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینماهای اصفهان به دلیل عدم همراهی پخش‌های دیجیتال با این سینماها، بیشترین نمایش فیلم به قرعه فیلم روز روشن افتاد و تاریکی سینماها را روشن کرد.

«روز روشن» سینماهای اصفهان را روشن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در سه سینمای اصفهان سه فیلم از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر طبق برنامه از قبل تعیین شده به نمایش گذاشته شد.

به دلیل نقص‌های فنی به وجود آمده در پخش دیجیتال این سه فیلم، سینما ساحل در دو سانس نتوانست فیلم یک، دو، سه، پنج محمد معیری و ابرهای ارغوانی سیامک شایقی را به نمایش بگذارد و تنها روز روشن را در سانس آخر به نمایش گذاشت و مدیر این سینما دلیل آن را اقدام دیر هنگام عوامل اجرایی برای نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های پخش عنوان داشت.

سینما خانواده هم که به دلیل نقص در صدا در سانس نخست مشتریان خود را از دست داد، اما با این وجود هر سه فیلم را به نمایش گذاشت و در سینما سپاهان نیز که به ظاهر مشکلی از لحاظ پخش دستگاه‌های دیجیتالی نبود، اما سر ناسازگاری فیلم یک دو، سه، ...، پنج در سانس دوم با این سینما همراهی نکرد و موقعیت خود را به فیلم روز روشن داد تا به این طریق بتواند روشنی‌بخش سینماها در روز نخست باشد.

فیلم روز روشن به کارگردان حسین شهابی، تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی و بازی مهران احمدی، پانته‌آ بهرام و سودابه بیضایی با مضمون رئال اجتماعی دغدغه‌ها و مسائل اجتماعی روز را بیان می‌کند.

داستان روز روشن درباره زن جوانی است که برای نجات جان یک نفر از اعدام به دنبال شاهدی است تا در دادگاه شهادت بدهد، با وجودی که تمام موضوع فیلم حول نجات این شخص است تنها در یک سکانس این اعدامی نشان داده می‌شود و پانته‌آ بهرام در نقش روشن و مهران احمدی در نقش راننده آژانس با بازی خوب خود توانستند یک معضل اجتماعی که به نوعی دغدغه جامعه هست را نشان دهند.

این فیلم با وجود نماهای بسته در داخل خودرو که بیشتر صحنه‌های فیلم در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های شهر فیلم‌برداری شده، با دیالوگ محوری خود مخاطب را به دنبال خود می‌کشاند و موسیقی کمی در این فیلم به گوش می‌رسد.

روناک یونسی، امیررضا دلاوری، وحید آقاپور، فرهاد مهدوی، امین ایمانی، امیراسدزاده، مهدی صفاری، فرخنده فرمانی زاده، پار مین محجوب و بهرام بهبهانی از دیگر بازیگرانی بودند که در این فیلم نقش داشتند و توانستند فیلمی در حد خوب را به مردم نشان دهند.

انتهای پیام/63007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول