اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌ کل تبلیغات اسلامی قزوین:

پیشرفت علمی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: پیشرفت علمی ایران در دنیا از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

پیشرفت علمی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز به مناسبت ایام مبارک دهه‌ فجر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه پیشرفت علمی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب مردم این کشور در این زمینه به رشد چشم‌گیری دست یافتند که قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی با اشاره به اینکه ایران اکنون در زمینه علمی در منطقه رتبه نخست و در دنیا مقام سیزدهم را کسب کرده است، ادامه داد: این موفقیت توسط دانشمندان ایرانی و بدون کوچک‌ترین وابستگی به کشورهای بیگانه کسب شده و هر روز نیز نسبت به گذشته افزایش می‌یابد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف زیاد است، بیان کرد: بیداری کشورهای اسلامی از جمله دستاوردهای این انقلاب در بعد جهانی و بین‌المللی است که هر روز بیش از گذشته در دنیا گسترش می‌یابد.

نظری تصریح کرد: کشورهای بیداری اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر حاکمان ظالمشان که برخی از آنان نیم قرن حکومت می‌کردند به پا خاستند و با سرنگون کردن این حاکمان انقلاب‌هایی در کشورشان به وجود آوردند که بر پایه اسلام بنا شود.

وی خودباوری مردم ایران را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این مردم با رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی با استقلال و عزت و بدون وابستگی به کشورهای غربی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به پیشرفت رسیدند که این موفقیت در گرو این خودباوری بوده است.

اقتصاد مقاومتی راهکار مبارزه با تحریم‌ها

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مدت 34 سال با طراحی توطئه‌هایی تلاش کردند تا به استقلال و آزادی ایران خدشه‌ای وارد کنند که مردم این کشور با هوشیاری و بصیرت همیشه این فتنه‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

نظری با اشاره به اینکه مردم ایران در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان اسلام از جمله در جنگ تحمیلی و نرم با رهبری مقتدرانه ولایت فقیه در هم شکستند و به پیروزی رسیدند، بیان کرد: اکنون نیز این دشمنان جنگ اقتصادی را آغاز کردند تا بتوانند به اهداف شومشان در این کشور دست یابند.

وی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی دشمنان اسلام علیه ایران تاکنون در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است، اضافه کرد: مسئولان نظام و مردم با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و پیروی از ولایت فقیه از این تحریم‌ها برای رشد و پیشرفت این کشور استفاده می‌کنند تا در برابر این دشمنان به پیروزی برسند.

مردم ایران تابع ولایت‌فقیه هستند

نظری با بیان اینکه مردم صاحبان و ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند و با حضور فعال و گسترده در پیروزی و تداوم این انقلاب نقش بسزایی داشتند، افزود: آنان همیشه با اطاعت و پیروی از ولایت فقیه توانسته‌اند فتنه‌های دشمنان را در عرصه‌های مختلف خنثی کنند و به پیروزی دست یابند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: اکنون نیز مسئولان و مردم این کشور با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری می‌توانند در جنگ اقتصادی که دشمنان اسلام آغازگر آن بودند به پیروزی برسند.

وی افزود: مسئولان و مدیران این نظام با اجرایی کردن راه کارهای اقتصاد مقاومتی و دوری کردن از اقتصاد ریاضتی در کشور می‌توانند تحریم‌های اقتصادی را بشکنند و در این زمینه به خودکفایی برسند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه «اگر شما دین خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد»، گفت: طبق این آیه مردم این کشور با دفاع از ارزش‌ها و اهداف نظام اسلامی با کمک خداوند متعال در برابر دشمنان به پیروزی می‌رسند.

انتهای پیام/77009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول