اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات سراسری قرآن کریم

حافظ فارسی کل قرآن مقام نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: حافظ کل قرآن موسسه موقوفه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) روستای محمدآباد استهبان فارس مقام نخست مسابقات حفظ کل قرآن کریم اوقاف و امور خیریه کشور را کسب کرد.

حافظ فارسی کل قرآن مقام نخست را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، مدیر موسسه موقوفه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها در مجموع حافظان پرتلاش این موسسه، چهار مقام اصلی این دوره از مسابقات قرآن کریم را از آن خود کردند. 

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی با بیان اینکه کسب این مقام‌ها افتخاری برای استان فارس است بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها که از نهم تا چهاردهم بهمن ماه جاری به میزبانی شهر ساری برگزار شد، در رشته حفظ کل قرآن کریم اعظم محمدی از روستای محمدآباد (قرآن‌آباد ایران) مقام نخست و در حفظ 20 جز نیز، الهام حسین زاده از استهبان مقام دوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در حفظ 20 جز برادران نیز حاج نوید رزمجو از شعبه‌های فسا و مجتبی فرد فانی نیز از شعبه گراش موسسه بیت‌الاحزان به ترتیب اول و دوم  شدند.

به گزارش فارس، موسسه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان از نخستین موسسه‌های قرآنی کشور در زمینه حفظ تخصصی قرآن کریم به شمار می‌رود که مرکز آن در روستای ماهفرخان دهستان خیر شهرستان استهبان استان فارس است.

انتهای پیام/2448/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول