اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) بردسکن:

ناامیدی در شرایط فعلی کمک به دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) بردسکن گفت: آیه یأس خواندن، همراهی با دشمنان است و باید همگی طوری بیان مسائل را داشته باشیم که دشمن را به بن‌بست برسانیم.

ناامیدی در شرایط فعلی کمک به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علیرضا زارعی صبح امروز در یادواره 4 شهید روستای ابراهیم‌آباد بردسکن اظهار کرد: مکتب، مردم و رهبری سه وجه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که ارمغان این دستاورد بزرگ وحدت و اتحاد بود.

وی پیروزی اسلام را ثمره خون شهیدان دانست و افزود: اخلاص و از خود گذشتگی شهدا موجب قوی‎تر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی شد.

زارعی توجه به وصایای شهدا را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: متاسفانه پیش از انقلاب رژیم پهلوی و دشمنان ایران همیشه بحث غارت بیت‎المال را داشتند ولی امروز به برکت خون شهیدان که هیچ چیز جزء دفاع از کشور و ناموس در سر نداشتند، توانسته‎ایم روی پای خود بایستیم و زندگی آبرومندی داشته باشیم.

رئیس حوزه علمیه بردسکن تحریم‎ها و گرانی‎ها را ارث گذاشته شده از زمان طاغوت ذکر کرد و افزود: در زمان طاغوت ما را فقط مصرف کننده بار آورده بودند و برای همه چیز وابسته به خارج و دشمنان بودیم.

وی با بیان حرکت‎های انجام شده بعد از انقلاب خاطر نشان ساخت: تا امروز ملت ما با عزت و سرافرازی مسیر و قله‎ها را فتح کرده و در همه حال شهدا را ناظر بر اعمال خود می‎بینیم.

رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) بردسکن، حرکت حول محور ولایت را خواسته تمامی شهدا دانست و گفت: شهدای ما درس‎های بزرگی به ما داده‎اند و با بصیرت و آگاهی پای در مسیر عشق خود که همانا شهادت بود گذاشتند.

زارعی حضور فعال مردم در راهپیمائی 22 بهمن را جواب دشمنان قسم خورده دانست و اظهار کرد: حضور مردم در روز پیروزی یوم الله 22 بهمن‎، توطئه‎های یاوه‌گویان را نقش بر آب خواهد کرد و دوباره لرزه بر اندام آنها خواهد افتاد.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول